2024-04-09 09:17:11

Mekani kutak 4. b razreda

Svi smo svjedoci da današnja djeca, s brzim razvojem tehnologije sve manje komuniciraju, teško se izražavaju i asocijalni su. Stoga sam se, potaknuta inicijativom udruge Buđenje, odlučila vratiti „starim“ metodama rada.
Naime, sa svojim učenicima 4.b razreda sam često, koliko nam vrijeme dozvoli, na podu učionice, sjedimo u krugu i razgovaramo o raznim temama, čitamo i izmjenjujemo misli i osjećaje. Na početku dana dogovorimo plan rada i na taj način učenici lakše odrade svoje zadatke jer znaju što ih čeka taj dan. To nam je u zadnje vrijeme postao ritual kojemu se svi veselimo. Ovo je odlična prilika za razvoj komunikacije, zbližavanje te psihički razvoj djece. Prihvatila sam izazov udruge Buđenje koji se zove „30 dana mekanog kutka“. Udruga Buđenje se bavi populacijom ADHD kreativnih pojedinaca te podiže svjesnost o hiperaktivnim sanjarima i ADHD-u. Predsjednik udruge Buđenje, Marko Ferek nam je, u sklopu te akcije, donirao spužvaste puzzle i male taburee za naše aktivnosti na mekanom kutku učionice kako bi nam bilo udobnije.
Zahvaljujemo se Marku i udruzi Buđenje na podršci i veselimo se našim razgovorima te novim izazovima.

                                                                          Učiteljica: Bojana Habjanec

 

 


Osnovna škola Vjenceslava Novaka Zagreb