2014-08-27 22:25:53 Šesti kongres nastavnika matematike 6. kongres nastavnika matematike RH Od 1. do 3. srpnja 2014. godine održan je 6. kongres nastavnika matematikeRepublike Hrvatske. Organizator je bilo Hrvatsko matematičko društvo u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta RH. Kongres je održan u Zagrebu, u prostorima Prirodoslovno-matematičkog fakulteta, a sudjelovalo je blizu 800 učitelja razredne nastave, učitelja matematike u osnovnim i nastavnika matematike u srednjim školama, kao i sveučilišnih nastavnika. Glavna tema Šestog kongresa bila je Suvremeni pristup učenju i poučavanju matematike.
Učiteljice razredne nastave Snježana Prusec-Kovačić i Ksenija Kovačić sudjelovale na 6.kongresu matematičara u Zagrebu. Na Kongresu je bio zapažen njihov PRIKAZ POSTERA na temu PRIKAZ POSTERA
NASLOV: MATEMATIKA U PRIRODOSLOVLJU DRUGIH RAZREDA OŠ IME I PREZIME AUTORA: KSENIJA KOVAČIĆ i SNJEŽANA PRUSEC-KOVAČIĆ ŠKOLA: OŠ VUGROVEC-KAŠINA, KAŠINA KLJUČNE RIJEČI: zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje, prirodoslovlje SAŽETAK: Matematika i prirodoslovlje su znanosti, ali i dijelovi naših života koji ne bi postojali bez istraživanja i mjerenja. U prvom i drugom razredu osnovne škole potrebno je s posebnom osjetljivošću paziti na procese učenja i poučavanja, a obrazovna postignuća učenika trebaju biti prilagođena spoznajnim i doživljajnim sposobnostima učenika te dobi. Nastavu matematike treba što više povezivati s realnim svijetom i životom te pravim problemima. Stoga smo mi obradbu množenja i dijeljenja započeli otkrivanjem zadataka s množenjem u dječjem okruženju tj. povezali s nastavom prirode i društva. Zbrajali smo, oduzimali, množili i dijelili kroz teme prirode i društva u drugom razredu: obitelj, dom, zaštitu i čuvanje okoliša, promet, sat, dijete i prehranu. Povezivali smo sadržaje matematike s učeničkim iskustvom i prirodom, te uz pomoć stvarnog materijala prikazali i objasnili množenje i dijeljenje brojem. Pritom smo koristili suvremene nastavne metode i oblike rada.
LITERATURA: 1. Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje 2. S. Ćorić, S. Bakarić Palička: Eureka 2, udžbenik prirode i društva za 2. razred osnovne škole, Školska knjiga, Zagreb, 2011. 3. J. Markovac: Matematika 2, udžbenik za drugi razred osnovne škole, Alfa, Zagreb, 2012. 4. I. De Zan: Metodika nastave prirode i društva, Školska knjiga, Zagreb, 2000.
|
Osnovna škola Vugrovec - Kašina |