« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Bliži se kraj školske godine, a time i kraj naših eTwinning projekata. U eTwinning projektu Little Explorers sudjelovali su učenici 5.a, 5.c, 7.a i 8.a razreda. Mentor učenicima u ovom projektu bila je učiteljica Marijana Karničnik.
U projektu su uz učenike naše škole sudjelovali i učenici iz Turske, Gruzije, Rumunjske, Hrvatske i Moldavije. Autori projekta su kolegice Sevinç Kılıç iz Turske i Nino Kandelaki iz Gruzije.
Cilj projekta je razvijanje sposobnosti korištenja matematičkog mišljenja i mašte za rješavanje različitih problema. Uz to, nastojali smo kod učenika razvijati osjećaj za poduzetništvo i demokratske vrijednosti te ih poučiti uporabi preciznih znanstvenih i informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
Učenici su tijekom projekta koristili različite web alate poput Canve u kojoj su izrađivali logo projekta, postere vezane uz projekt, videouratke te časopis o korištenju matematike u različitim zanimanjima.
Učenici su pravili ukrase za jelku, koje smo fotografirali i kasnije pretvorili u digitalne ukrase.
Digitalne ukrase smo dodali na zajedničku jelku naših projektnih partnera.
U alatu Bookcreator smo skupa s projektnim partnerima izradili kuharicu s tradicionalnim nacionalnim jelima, za koja su učenici računali kalorije i trošak pripreme, a naši učenici su svoje prijatelje iz partnerskih škola naučili peći paprenjake.
Poveznica za našu zajedničku kuharicu: https://read.bookcreator.com/HKKGePXq9AMBksJv79g3YGWWjw73/tcL4InxyQEqe8xVvO20V8A
Učenici su istraživali opasnost od potresa, što učiniti prije, za vrijeme i nakon potresa te istražili koliko često se pojavljuju jači potresi i gdje. Uz to su istražili kako napraviti komplet za hitne slučajeve za slučaj potresa.
Učenici su tijekom projekta osmislili i poslovni plan za svoj posao iz snova.
Tijekom projekta učitelji i učenici su međusobno komunicirali video pozivima putem Zoom aplikacije i dogovarali se za zadatke i teme koje treba obraditi.
Organiziran je webinar o medijskoj pismenosti koji je održao gospodin Simon Janashia iz Gruzije, na kojem su sudjelovali i učenici i učitelji, a svoja saznanja su podjelili s ostalim učenicima izradom brošura i postera o lažnim vijestima i opasnostima interneta.
Tijekom projekta imali smo puno aktivnosti i puno toga smo naučili.