« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tijekom ove školske godine s darovitim učenicima naše škole provodio se projekt Escape room izazovi. Cilj projekta je osmišljavanje i implementacija prikladnih metoda i oblika rada s darovitim učenicima, osmišljavanje i provedba istraživačkih i projektnih zadataka, osmišljavanje i provedba složenijih aktivnosti, osmišljavanje i produbljivanje sadržaja učenja ovisno o interesu darovitih učenika, korištenje tehnologije koja omogućuje pristup izvorima specifičnog znanja za učenike s ciljem poticanja aktivnog učenja te razvoja viših razina kognitivnih procesa, mašte, kreativnosti, inovativnosti, vještina, samopouzdanja, motivacije te unaprjeđenje mentorskoga rada učitelja s darovitim učenicima. Pružanje podrške darovitim učenicima u ostvarivanju visokih ciljeva učenja i u korištenju širokim mogućnostima koji pruža kurikulum.
Projekt je financijski podržalo Ministarstvo znanosti i obrazovanja s iznosom od 1.791,86 €, a zbog velikog interesa učenika s projektom nastavljamo i sljedeće školske godine.
Učiteljice su za učenike osmišljavale i izrađivale digitalne i fizičke escape roomove. Daroviti učenici viših razreda osposobili su se za samostalnu izradu i osmišljavanje digitalnih i fizičkih escape romoova, te rad s 3D pisačima. Svi daroviti i potencijalno daroviti učenici nižih i viših razreda koji su sudjelovali u projektu su proširili i produbili svoje znanje iz različitih predmetnih područja, posebno iz područja STEAM skupine predmeta. Učenici viših razreda upoznali su se s osnovama kriptografije (koristili su Cezarovu šifru, skital, Polibijev kvadrat, pig pen šifru...), a zatim su održali radionice za učenike nižih razreda u kojima su ih upoznali s pig pen šifrom. Učenici su se upoznali i s hijeroglifima. Učenici su bili motiviraniji za usvajanje novih znanja i tehnologija. Kroz projekt su razvijali kreativnost, inovativnost, snalažljivost, suradnički rad u timovima, vještine, maštu, samopouzdanje te više kognitivne sposobnosti.
U projektu su s učenicima sudjelovale učiteljice Kristina Barić, Sandra Grgić, Melita Kušćer, Snježana Ilić, Anita Stojčević i Marijana Karničnik.
Učenici su izrađivali i različite rekvizite i pomagala za escape roomove.
Izrada vrećica (koje se mogu zaključati lokotima) od starih traperica (recikliranje).
Učenici 8. razreda su podučavali učenike nižih razreda kako šifrirati i dešifrirati tekst pomoću pig pen šifre.
Učenici uzrađuju materijale za escape room u Tinkercadu i ispisuju ih na 3D pisaču.
Escape room izazovi u kojima su učenici sudjelovali.