2024-02-14 07:33:41 Uspješno proveden eTwinning projekt 100. dan škole 1. a razred i učiteljica Kristina Barić su se uključili u eTwinning projekt 100. dan škole. To je projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono i obuhvatio je na nacionalnoj razini učenike i učitelje od 1. do 4. razreda koji su kroz odabrane sadržaje obilježili 100. dan u školi. Obilježili smo ga u petak, 9. veljače na 100. dan od polaska učenika u školu. Time želimo potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provodimo.
Popis aktivnosti 1. aktivnost Dan smo započeli u sportskoj dvorani izvodeći 100 vježbi. To nam se jako svidjelo, nismo se previše ni umorili. 2. aktivnost Izradili smo naočala u obliku broja 100 koje smo iskoristili za fotografiranje. 3. aktivnost Podijelili smo se u 5 skupina. Svaka skupina je dobila sličice ispod kojih je trebalo napisati što sličica prikazuje. Svaka ta riječ u sebi sadrži riječ STO. Kroz tu aktivnost naučili smo i nekoliko novih riječi (postolar, kostobrani, stope,stoka i jastog). 4. aktivnost Pažljivo čitajući upute nacrtali smo Stotka, neobično biće sa 100 dijelova. 5. aktivnost Proveli smo malo natjecanje. Natjecali smo se tko će u 100 sekundi točno riješiti najviše zadataka zbrajanja i oduzimanja do 10. 1. mjesto s 30 točnih zadataka osvojio je Bruno Tušek, 2. mjesto s 29 točnih zadataka Leon Beganić i 3. mjesto s 27 točnih zadataka Joshua Šarčević. Svatko od njih dobio je i nagradu kojoj su se jako razveselili. 6. aktivnost Za kraj dana smo zamišljali kako bismo izgledali kao stogodišnjaci pa je svatko sebe tako i nacrtao. 7. aktivnost Na kraju svakog projekta pa tako i ovog, provodimo evaluaciju. Svi su ocijenili svaku od aktivnosti ocjenom od 1 do 5. Velika većina aktivnosti je dobila izvrsnu ocjenu. Nekoliko slabih ocjena su dobile zahtjevnije aktivnosti koje se nisu svima svidjele (natjecanje u zbrajanju i oduzimanju te pisanje riječi koje u sebi sadrže riječ STO).
Tekst i fotografije: Kristins Barić, dipl. učitelj |
Osnovna škola Zdenka Turkovića Kutjevo |