Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
I ove školske godine u našoj školi provodi se u suradnji s izdavačkom kućom Ibis grafika projekt „Naša mala knjižnica“ u okviru kojega će učenici od prvog do četvrtog razreda imati radionice s knjižničarkom na temu 6 naslova za djecu autora iz različitih zemalja: Susanna Mattiangeli: „HB olovka: nove bilješke, čarolije, priče stvarne i snivane“(Italija), Majda Koren: „Kapo i Bundo“(Slovenija), Stefan Boonen: „Ono s Leom“(Belgija), Tomasz Malkowski: „Kamil koji gleda rukama“(Poljska), Sinikka Nopola i Tiina Nopola: „Slamka, Šlapica i Ćelavi Pero“(Finska), Petr Stančik: „H2O i blago ludoga oka“(Češka).
Prva radionica u okviru ovog projekta održana je 17. studenoga za vrijeme trećeg, četvrtog i petog sata u 4. b razredu na temu stripa „Kapo i Bundo“ slovenske književnice Majde Koren. Druga radionica održana je 30. studenoga i 7. prosinca tijekom 3. i 4. sata u 3. c razredu na temu knjige „Ono s Leom“, a 4. prosinca i 6. prosinca u 1. e razredu održana je za vrijeme 3. i 4. sata radionica na temu slikovnice „Slamka, Šlapica i Ćelavi Pero“ finskih autorica Sinikke i Tiine Nopole. 15. prosinca održana je radionica na temu stripa „Kapo i Bundo“ i u Područnoj školi Postranje: 1. i 2. sat u 3. i 4. razredu, a 3. i 4. sat u 1. i 2. razredu.
U okviru ovih radionica prvo je knjižničarka Sandra učenicima čitala navedena književna djela, a zatim bi uslijedio razgovor o pročitanom djelu te rješavanje različitih zadataka iz kreativne knjižice u kojima su učenici trebali pokazati svoje sposobnosti crtanja, pisanja, prepričavanja, pamćenja, imaginacije, razmišljanja, zaključivanja i glume.
Kako su izgledale naše radionice u 1. e i u 3. c razredu, možete vidjeti na fotografijama u fotogaleriji.