Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ove školske godine u našoj školi obilježili smo Svjetski dan knjige, Dan hrvatske knjige i Noć knjige dvjema radionicama: u utorak 23. travnja za vrijeme drugog sata knjižničarka Sandra Židan održala je radionicu brzog čitanja s učenicima 8. c razreda u okviru koje su učenici naučili i primijenili tehnike brzog čitanja, a druga radionica u okviru projekta „Naša mala knjižnica“ održana je u 5. c razredu tijekom tri dana(u ponedjeljak 22. travnja drugi sat, u utorak 23. travnja četvrti sat i u srijedu 24. travnja peti sat) na temu knjige „Kamil koji gleda rukama“ poljskog književnika za djecu Tomasza Malkowskog.
Glavni lik knjige je petogodišnji slijepi dječak Kamil i kroz kratke priče iz njegovog života i života njegove obitelji autor nas uči kako se pravilno ponašati prema slijepim osobama te da različitost ne znači slabost već snagu koju svatko od nas posjeduje i izražava na svoj jedinstveni način.
U ponedjeljak i utorak knjižničarka je učenicima 5. c razreda čitala priče iz knjige te zatim razgovarala s njima o pročitanome, a u srijedu učenici su prvo rješavali zadatke iz kreativnih knjižica koje se koriste na radionicama ovog projekta, a zatim su dobili zadatak izmisliti i na papiru nacrtati strip na temu svog susreta s dječakom Kamilom. Dok su rješavali zadatke iz kreativnih knjižica, naučili su kako napisati svoje ime na Brailleovom pismu, a okušali su se i u crtanju sa zatvorenim očima kako bi doživjeli svijet iz perspektive slijepih osoba.
Kako je izgledala radionica u 5. c razredu, možete vidjeti i u našoj foto-galeriji.