Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U školskoj godini 2024./25. u Osnovnoj školi „Župa dubrovačka“ provodi se novi projekt s učenicima osmih razreda koji se zove „Tri najvažnija pitanja“. Cilj projekta je navesti učenike završnog razreda da dobro razmisle o svojoj budućnosti, o srednjoj školi koju žele upisati, o poslu koji jednog dana žele raditi te o svojoj budućnosti i životu općenito. Osim sposobnosti razmišljanja učenici pri donošenju odluka trebaju upotrijebiti i svoje osjećaje i intuiciju kako bi uspjeli pronaći najbolje odgovore na tri najvažnija pitanja:
Koja iskustva želim imati u životu?
Kako trebam rasti/mijenjati se da postanem osoba koja ima sva ta divna iskustva?
Kako ću doprinijeti da ovaj svijet postane bolje mjesto?
Projekt će voditi školska knjižničarka Sandra Židan u suradnji s razrednicama osmih razreda, a bit će realiziran u obliku radionica na satovima razrednika: na početku sata će knjižničarka upoznati učenike sa svrhom i ciljevima projekta, a zatim će učenici dobiti papir s tablicom u kojoj su upisana tri pitanja na koja učenici moraju za vrijeme sata napisati svoje odgovore. Nakon toga će knjižničarka učenicima podrobnije objasniti što znači svako pojedino pitanje i na koji način se može odgovoriti na njega.
Nakon što odgovore na sva tri pitanja, učenici će dobiti zadatak napraviti pano od papira sa svojim odgovorima na tri najvažnija pitanja u učionici svog razrednika, a drugi zadatak će im biti javiti knjižničarki kada uspiju ostvariti svoje životne ciljeve.
Do sada su održane tri radionice u okviru ovog projekta: 7. studenoga 3. sat u 8. b razredu, 19. studenoga 4. sat u 8. d razredu i 28. studenoga 4. sat u 8. a, a uskoro će biti održane i u 8. c i 8. e.
Na fotografijama možete vidjeti kako je izgledala radionica u 8. d razredu te kakav lijep plakat sa svojim ciljevima za budućnost su na vratima učionice br. 12 napravili učenici 8. d razreda u suradnji sa svojom razrednicom profesoricom Tanjom Galjuf.