2016-06-05 22:00:29 SUVREMENE NASTAVNE STRATEGIJE U NASTAVI PRIRODOSLOVNOG PODRUČJA I PROVJERA ISHODA UČENJA U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih iz Zagreba i Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj, 3. lipnja 2016. održan je stručni skup profesora prehrambene struke. Okupilo se tridesetak profesora iz cijele Hrvatske.O suvremenim strategijama u nastavi prirodoslovnog područja i metodici nastave strukovnih predmeta zanimljiva predavanja i radionice vodila je je doc. dr. sc. Vesna Kostović-Vranješ sa Filozofskog fakulteta u Splitu. O mediteranskim kulturama i prehrambenim proizvodima te njihovom utjecaju na zdravlje, stručno predavanje održala je Marija Rapanić, dipl. ing., prof. mentor iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.Sommelierstvo, zanimanje budućnosti predstavio je prof. Ivica Marasović, dipl. ing., iz Turističko-ugostiteljske škole u Šibeniku U pauzi stručnog skupa u začinskom vrtu naše škole izveden je igrokaz " Legenda o lovoru" učenika 2.e razreda zanimanja agroturistički tehničar. S profesoricom Raknom Prnjak na zanimljiv način predstavili su začinske biljke i govorili o njihovoj uporabi. Nakon toga uslijedio je teži i zahtjevniji radni dio. O cjelovitoj kurikularnoj reformi i organizaciju nastave u skladu s ishodima učenja stručni skup izvjestila je viša stručna savjetnica Dragica Vrgoč, dipl. ing., iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Zagreb. Kako se provodi provjera ishoda učenja originalno i zorno pokazala je Ružica Budimir, dipl. ing., prof. savjetnik iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.Na stručni skup pozvala je pet "kurikularno osvještenih" učenica iz 3e razreda zanimanja tehničar nutricionist. U nazočnosti srednjoškolskih profesora, profesorice s fakulteta i više stručne savjetnice učenice Vedrana, Marija, Kristina, Barbara i Nikolina iz biokemije analizirale su vrlo složene biokemijske procese u našem organizmu. Po ocjeni svih nazočnih pokazale su zavidnu razinu znaja i vještina te zaslužile veliku pohvalu i čestitke. Stručno i temeljito pokazale su koje su kognitivne, psihomotoričke i afektivne ishode učenja usvojile i pokazale. Sukladno temeljnom obilježju kurikularnog pristupa da je usmjerenost na rezultate i aktivnost učenika, pokazano je da suvremena nastava s pitanja što i kako radi nastavnik, prelazi na pitanje kako uči i što radi učenik i koje ishode je usvojio. Nakon učeničkog izlaganje, kroz radionicu, sudionici stručnog skupa definirali su ishode učenja i postavili cilj nastavne jedinice. Nazočnost učenika na ovakvim skupovima pokazala se osvježenjem i povezala terijske postavke kurikuluma sa realnim primjerom iz nastave. Da bi se odmorili od kurikuluma i ishoda učenja pobrinula se ravnateljica, profesorica Marija Kezele. Posjetili smo Muzej grada Kaštela. O kaštelanskom crljenku slušali smo u kušaonici vina gospodina Kovača u Kaštel Sućurcu. Više u našoj fotogaleriji klikom ovdje. Ružica Budimir, dipl. ing. prof. savjetnik |
Srednja škola "Braća Radić" Kaštel Štafilić |