2020-01-13 00:23:09

INTO THE EUROPEAN MARKET (I.T.E.M.)

O projektu

Trgovina, kreativnost i poduzetništvo idu zajedno. U nastojanju da se obogate prodajne aktivnosti provedene izvan škole, kreirali smo projekt u kojem će partnerske škole razmijeniti znanja, ideje i metode kako bi razvile strategije marketinga i prodajnih vještina.

Učenici trebaju biti uključeni u aktivnosti stvarnog svijeta rada. Ali želimo ići i dalje i ponuditi im mogućnost razmjene iskustava s VET twin školom, usavrše poduzetničke, inovacijske i komunikacijske vještine u suradničkom okruženju.

CILJEVI Produbiti marketinške i prodajne sadržaje korištenjem engleskog kao radnog jezika Podijeliti aktivnosti i iskustva, surađivati i učiti od drugih Upoznato marketinšku i prodajnu kulturu drugih zemaljas Omogućiti učenicima da obogate svoja znanja kroz suradnju Učenici će komunicirati na engleskom Ostvariti , promicati i usavršiti društvene, komunikacijske i radne vještine Razviti poduzetničke vještine kroz praksu

 

  OČEKIVANI REZULTATI

 

Konačni proizvod svih grupa učenika je turistički informativni časošis s najboljim prodavaonicama u različitim sektorima u uključenim gradovima. Časopis može sadržavati i različite intervjue, fotografije, video materijale, izvješća, članke i ključne točke. Također bismo željeli ostvariti veze za prijavljivanje zajedničkog Erasmus+ projekta.

 


Srednja strukovna škola braće Radića Đakovo