2015-11-28 11:23:32

BRANDIRANJE GRADOVA

    

MOŽE LI ĐAKOVO BRENDIRATI SVOJE POSEBNOSTI I POTENCIJALE?

BRENDIRANJE GRADOVA – TREĆA RADIONICA „IBRAVE „ PROJEKTA EKONOMSKE ŠKOLE BRAĆA RADIĆ

Projekt IBRAVE programa Erasmus+ ušao je u drugu godinu svoje realizacije održanim  radionicama i prezentacijama u Ekonomskoj školi braća Radić  tijekom riujna i listopada  u kojima su sudjelovali  Turistička zajednica grada Đakova, načelnica općine Trnava, poduzetnik Petar Ćurić i vlasnik OPGa Majhen  kako bi se kod naših učenika razvila svijest o potrebi sustavnog rada na promidžbi i brendiranju grada i sredine u kojoj  žive 

Projekt IBRAVE programa Erasmus+ ušao je u drugu godinu svoje realizacije održanim  radionicama i prezentacijama u Ekonomskoj školi braća Radić  tijekom riujna i listopada  u kojima su sudjelovali  Turistička zajednica grada Đakova, načelnica općine Trnava, poduzetnik Petar Ćurić i vlasnik OPGa Majhen  kako bi se kod naših učenika razvila svijest o potrebi sustavnog rada na promidžbi i brendiranju grada i sredine u kojoj  žive .

Uskoro sečekuje i predstavljanje Državne ergele Đakovo i gospodarstva GRUBE d.o.o. čiji termini radionica su pomaknuti zbog tehničkih razloga.

U studenom  su nastavljene i međunarodne aktivnosti projekta vrlo uspješnim susretom partnerskih organizacija u Roeselare, pokrajini Midwestu  Belgiji čija tema je bila „Brandiranje i marketing gradova“.

Tijekom dva dana trajanja radionice, partneri u projektu imali su prilike nazočiti nizu prezentacije primjera dobre prakse u belgijskoj pokrajini  Midwest,  Flandrija, čiji su gradovi shvatili koliko je značajno dobro osmisliti promidžbu i marketing mjesta iskorištavajući resurse po kojima je ono postalo prepoznatljivo među lokalnim stanovništvom ali i među posjetiteljima.

Naglasak svake prezentacije bio je na jasno postavljenoj vizji u kojem smjeru razvoj mjesta treba ići i detaljno razrađenom planu kako je ostvariti, a konačni rezultati su vidljivi u porastu standarda stanovništva, povećanju zapošljivosti , proizvodnje , izvoza i potrošnje.

Posebna pažnja posvećuje se ulaganju u strukovno obrazovanje mladih ljudi u cilju smanjenja depopulacije i zadržavanja stanovništva u regiji.

Gošća susreta bila je i predstavnica nizozemskog gradića Ede koji su na isti način iskoristili poznato ime u umjetnost i Vincenta van Gogha i njegovu povezanost sa svojim gradom za promidžbu i brendiranje svoga gradà kao mjesta zdrave hrane i destinacije seoskog turizma.

Tijekom susreta sudionici uz boravak u Roeselareu, sudionici projekta posjetili su okolne gradove Izegem, Tielt, Ardoole, Oostkamp i Beernem. u kojima su se takoder odvijala predavanja i koji su također predstavili svoj uspješan razvoj i način na koji su ga ostvarili

Predstavnice naše škole Vesna Šimić i Zlata Hrženjak iskoristile su boravak u Roeselareu za posjet srednjoj ekonomskoj školi s kojom je dogovorena razmjena učenika i nastavnika za travanj i svibanj 2016. Boravak 19 belgijskih učenika u našem gradu će svakako doprinijeti njegovoj promidžbi . Nadamo se da će svki od njih ponijeti sa sobom lijepe uspomene onog po ćemu je Đakovo prepoznatljivo i pričati svojim prijateljima i obiteljima o našoj gostoljubivosti .

    

http://djakovo-danas.hr/djakovo-danas/zanimljivosti/1730-brendiranje-gradova-treca-radionica-ibrave-projekta-ekonomske-skole

http://www.radio-djakovo.hr/2015/11/nastavak-medunarodne-suradnje-ekonomske-skole/

http://www.novi-radio.hr/index.php/component/k2/item/508-brendiranje-gradova-treca-radionica-ibrave-projekta-ekonomske-skole-brace-radic

http://drum.hr/brendiranje-gradova-treca-radionica-ibrave-projekta-ekonomske-skole-braca-radic/


Srednja strukovna škola braće Radića Đakovo