2016-06-03 23:50:48

BRENDIRANJE ODREDIŠTA - ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA

 

                                

Projekt IBRAVE programa Erasmus+ u kojem sudjeluje Ekonomska škola Radić braća primakao se svom završetku. Na četvrtom susretu u okviru projekta u Tranemu, Švedska, predstavljeni su lokalni akcijski planovi partnera i konačna verzija priručnika za sve sadašnje i buduće sudionike u sektoru turizma pod nazivom  BRENDIRANJE ODREDIŠTA, ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA

Četvri susret sudionika u projektu IBRAVE na kojem su sudjelovale Vesna Šimić, dipl.oec. i Zlata Hrženjak, prof. održao se 19. i 20. svibnja u Tranemu, Švedska. Projekt je sufinanciran programom Erasmus+, KA2 a cilj mu je ruralna područja učiniti što atraktivnijim kako za posjetitelje, tako i za lokalno stanovništvo , istražujući postojeće metode i razvijajuću strukovne vještine.

Koncept brendiranja mjesta se zadnjih godina pojavljuje kao snažan instrument i moguće ga je primijeniti na različit geografska  područja od lokalne do nacionalne razine. Zahvaljujući globalizaciji brendiranje mjesta danas zahvaća i seoska područja koja se bore za osvajanje turističkog tržišta

Tijekom susreta predstavljeni su lokalni akcijski planovi turističkih zajednica općina sudionica u projektu, ali i dva primjera predložaka akcijskih planova koje su izradili učenici srednjih ekonomskih škola, Colegiul Buzau iz Buzau, Rumunjska i Ekonomske škole braća Radić Đakovo. Glavni zadatak projekta je putem prekogranične suradnje istražiti metode brendiranja i utvrditi najučinkovitije na lokalnoj razini, ojačati suradnju malih i srednjih poduzetnika i općina i tako stvoriti mogućnosti novog zapošljavanja.

Osim akcijskih razvojnih planova, predstavljena je i konačna verzija priručnika BRENDIRANJE ODREDIŠTA, ZBIRKA USPJEŠNIH PRIMJERA koji je namijenjen svim koji su zapsleni u turizmu, ali i svim potencijalnim zaposlenicima ubudućnosti. Priručnik je intelektualni ishod dvogodišnjeg rada svih partnera u projektu koji su donosi primjeri pojedinačnih uspješnih slučajeva u pojedinim mjestima koji se mogu smatrati brendom

Svaki primjer donosi opis odabranog slučaja, metodologiju i specifične primijenjene aktivnosti, te postignute rezultate,a korisnicima može pružiti niz korisnih ideja za brendiranje vlastitih odredišta i lokaliteta.

Priručnik za sada pstoji na engleskom jeziku i dostupna je na mrežnim stranicama projekta u pdf obliku(http://www.ibraveproject.eu/home), ali će hrvatska verzija biti dostupna od sredine srpnja na mrežnim stranicama naše škole također u digitalnom obliku.. 

         

 http://www.glas-slavonije.hr/302661/4/Djakovacki-strukovnjaci-boravili-u-Svedsko

http://drum.hr/projekt-ibrave-ekonomske-skole-braca-radic-brendiranje-odredista-zbirka-uspjesnih-primjera/

http://novi-radio.hr/ekonomska-sklola-na-susretu-u-svedskoj/

http://www.radio-djakovo.hr/2016/05/projekt-ibrave-pri-kraju/

 


Srednja strukovna škola braće Radića Đakovo