2022-11-15 20:22:41 Pobjednici na UNICEF-ovoj radionici UPSHIFT 12. - 14. studenog 2022. | Petrčane | Učenici Ekonomske škole Šibenik Lucija Zmijanović, Stipan Režić i Lea Kursan dio su pobjedničkog tima na popularnoj UNICEF-ovoj radionici UPSHIFT. Učenici Stipan Režić, Lucija Zmijanović i Jakov Zmijanović ujedno su učenici Glazbene škole 'Ivana Lukačića' Šibenik. Osvajanju prvoga mjesta je pridonijela izrada i predstavljanje kreativnih prototipova koji se bave problemom ugroženosti i opstanka plemenite periske. Stručni žiri posebno je zaintrigirao prototip glazbeno literarnog programa, izrada edukativnih interpretacijskih ploča, radionice za najmlađe kroz socijalno partnerstvo te drugi kreativni prototipovi. UNICEF-ova radionica UPSHIFT održala se u Petrčanima, turističkom mjestu pokraj Zadra u vremenu od 12. do 14. studenoga 2022. godine. Poziv za sudjelovanje na trodnevnoj radionici dobilo je deset najbolje plasiranih timova koji su prošli prvi selekcijski krug iz Ličko-senjske, Šibensko-kninske i Zadarske županije, a u ostvarenju planiranih projekata prva tri tima financijski će poduprijeti UNICEF. Na radionici UPSHIFT-a potiče se razvijanje poduzetničkih vještina i osnažuju mladi od 13 do 19 godina, kao nositelji društvenih promjena u kreiranju rješenja za izazove u svojim zajednicama, a provodi se u okviru UNICEF-ovog programa za adolescente i mlade ZABUM – za budućnost mladih, u suradnji s Hrvatskim uredom za kreativnost i inovacije (HUKI). Mladi u programu stječu nova znanja, razvijaju vještine za analiziranje i rješavanje konkretnih problema, prototipovima dolaze do potencijalnog rješenja, a najbolji timski projekti dobivaju financijsku i mentorsku podršku za realizaciju svojih ideja. Raznolika lepeza pomno odabranih aktualnih tema pod stručnim mentorstvom odraz je zainteresiranosti mladih da budu dio pozitivne promjene u svojoj zajednici. Na drugo i treće mjesto plasirali su se učenici Osnovne škole Sukošan koje brine problem manjka izbornih predmeta u njihovoj školi, te Osnovne škole Krune Krstića, Zadar, koji u fokus problema stavljaju aktivnije uključivanje osoba s invaliditetom u društveni život lokalne zajednice. |
Ekonomska škola Šibenik |