2010-09-11 22:18:00
Učenici na 6. sajmu u srednjovjekovnom ŠibenikuNA DOBRIĆU nudimo SVE ZA DUŠU I TILO: blagotvorni ČAJEVI, TRAVE, ULJA, DEKOTI protiv raznih boljetica, čarobne KREME, domaće FRITULE i broštulane BAJAME, GATANJE u fažol, izrada ŠKAPULARA protiv uroka...
Program / projekt školske aktivnosti obuhvaća:
1. Zajednički nastup na Sajmu:
o Ekonomske škole Šibenik, Šibenik
o Srednje strukovne škola Šibenik, Šibenik
o Društva ''Naša djeca'', Šibenik
2. Tema nastupa:
''Čudotvorne kreme i čarobni napitci''
3. Sadržaj:
Izrada artikala za prodaju:
• čudotvorne kreme i balzami za regeneraciju kože, uklanjanje bora i mlađi izgled,
• blagotvorni losioni, čajne mješavine i pripravci za ozdravljenje duše i tijela.
Prodaja:
• sušene ljekovite trava protiv raznih bolesti
• aromatično bilje,
• eterična ulja,
• domaći dekoti za okrjepu,
• sredstva protiv uroka.
Usluge:
• osobni usmeni ''savjeti'' s gledanjem u fažol i bacanje karata radi ostvarenja sreće,
• izrada osobnih škapulara protiv uroka i za posebne namjene,
Ciljevi aktivnosti, programa i/ili projekta:
o usvajanje znanja o zakonitostima odvijanja stvarnih poslovnih procesa,
o edukativno-poslovni sustav – cirkulaciju roba, usluga i novca,
o simulacija nekadašnjeg stvarnog – srednjovjekovnog – gospodarskog života i poslovanja,
o obrazovanje za poduzetništvo – stjecanje kompetencija za uključivanje u svijet gospodarstva,
o stvaranje poduzetničkog duha među učenicima,
učenici će moći:
upoznati mediteranske i baštinske biljne kulture,
spoznati vrijednost njihove primjene u svakodnevnom životu,
prodati proizvod,
marketinški obraditi tržište i zaključiti posao,
evidentirati poslovanje kroz knjigovodstvene evidencije,
osmisliti vlastitu pojavnost (srednjovjekovni kostim) i identitet srednjovjekovne manufakture.
Namjena aktivnosti, programa i/ili projekta
- Uključiti se u kulturni i javni te gospodarski život Grada.
- Uključiti se u humanitarnu akciju - prikupljena sredstva će biti usmjerena liječenju malog Mate Bralića, koji je slijep i predstoji mu četvrta operacija.
- Oživljavanje baštine i starih gradskih običaja.
- Stjecati poduzetničkih kompetencija:
razumjeti osnovne ekonomske pojmove i međuzavisnost procesa,
razumjeti i izraditi poslovnu dokumentaciju,
znati poduzetnički promišljati,
timski rad,
komunikacija.
FOTO - Dan kada je Šibenik odbio napad 20 tisuća Turaka
FOTO: NIKŠA STIPANIČEV / CROPIX
U sklopu Sajma na temu srednjovjekovnog Šibenika u subotu navečer prikazana je povijesna bitka 1647. godine kada je 20 tisuća Turaka, predvođeni pašom Tekelijom, krenulo u osvajanje. Grad Šibenik je bio pod opsadom i sa mora i sa kopna – no obranjen je zahvaljujući hrabrim Šibenčanima pod vodstvom baruna Degenfelda, a publika je imala priliku vidjeti i čuti kako se nekad pucalo iz topova.
Izvor: Slobodna Dalmacija, 12.09.2010. | 10:41
|