2020-05-14 18:49:01 #EPtalks s ambasadorima seniorima i ravnateljima EPAS-ica Danas je održano četvrto, posebno izdanje #EPtalks-a #u4cetvrtkom namijenjeno sadašnjim i budućim ambasadorima seniorima te ravnateljicama i ravnateljima škola ambasadorica Europskoga parlamenta. Gosti su bili predsjednik Hrvatske zajednice županija i župan Šibensko-kninske županije Goran Pauk, glavna tajnica HZŽ-a Melita Pavlek i još jedan Goran Pauk, voditelj Informacijskoga centra Europe Direct Šibenik. G. Pauk istaknuo je važnost suradnje škola ambasadorica Europskoga parlamenta s lokalnom zajednicom (na čemu je zapravo najveći naglasak EPAS programa), aktiviranja mladih na lokalnoj, nacionalnoj i europskoj razini te oživljavanja europskih vrijednosti i ispisivanja jedne zajedničke europske priče. Gđa Pavlek istaknula je pozitivne iskorake u radu uprave (kao i procesu obrazovanja) tijekom COVID-19 pandemije, zaključivši kako je “koronavirus napravio ono što mnogi nisu što se tiče digitalizacije i informatizacije” te kako su, unatoč brojnim izazovima, “ispoštovana sva tri pravila komuniciranja tijekom krize: brzina je moć, točnost je važna i kriza ne podržava improvizaciju”. “Drugi” g. Pauk naveo je mogućnosti suradnje lokalnih srednjih škola s Europe Direct informacijskim centrima. Ponosni smo na našu suradnju s Europskim domom u Slavonskome Brodu koji je našim učenicima na neki način "otvorio vrata" istraživanju i upoznavanju Europe, sudjelovanju u aktivnostima mobilnosti, brojnim debatnim događanjima, pa i EPAS programu. Aktivno sudjelujemo u životu lokalne zajednice i sukreiramo obrazovne i ine programe (ne samo) za mlade. Tijekom drugoga dijela sastanka gđa Eli Pijaca Plavšić, izvršna direktorica Foruma za slobodu odgoja, predstavila je plan evaluacije EPAS programa (i projekta Održiva Europa) 2019./2020. koji će uslijediti u svibnju i lipnju o.g.. Sve su naše planirane aktivnosti realizirane (tijekom redovne nastave i nastave na daljinu) i spremni čekamo evaluaciju! Ivana Opačak, prof. |
Ekonomsko-birotehnička škola Slavonski brod |