2021-10-23 12:32:27

Zadaci za učenike tijekom mobilnosti – kako izgleda turistički proizvod koji se temelji na kulturnoj baštini?

Nakon 3 dana proučavanja kulturne baštine, četvrtoga dana učenici su dobili zadatke u kojima su trebali primijeniti sve što su vidjeli i naučili. Radili su u međunarodnim timovima, a njihov rad su pratile profesorice: Ljiljana Sivrić, Marine Pierre, Anne-Lise Comparet, Cinzia Mariani, Željka Poleksić, Ana Radočaj, Katarzyna Stala-Kondrakiewicz, Antonella Trapletti, Marjolaine Vialet, Magdalena Synal i Mirta Kos Kolobarić.

Završni zadatak bio je osmisliti turistički proizvod koji se temelji na kulturnoj baštini Slavonskog Broda. Prije samoga rada na zadacima, prof. Ljiljana Sivrić održala je učenicima predavanje o tome što je to turistički proizvod, što on obuhvaća i kako bi trebao izgledati. Kroz zadatke su isprepletene sve 4 podteme projekta: kulturna baština, ekoturizam, dostupnost turističkih odredišta osobama s invaliditetom i poduzetništvo.

Timovi su se našli u ulozi vlasnika putničkih agencija i malih firmi te su trebali osmisliti itinerar/ aranžman za različite ciljne skupine turista: proslavu rođendana za djecu, izlet za modne dizajnere koji traže inspiraciju za novu etno-kolekciju, organizaciju vjenčanja u tradicionalnom slavonskom stilu te izlet za osobe s različitim vrstama invaliditeta. Uz to su trebali predstaviti i svoju agenciju kroz slogan, logo, misiju, viziju i reklamu.

 

Dio itinerara za osobe sa invaliditetom.

 

Logo agencije za organizaciju vjenčanja.

 

Inspiracija za modne dizajnere.

 

Logo putničke agencije Red Stork.

 

Jedan je tim imao zadatak osmisliti moderan etnografski muzej u kojemu se kulturna baština može upoznati na moderan, interaktivan način. Također su trebali izraditi slogan, logo i reklamu za taj muzej.

 

Dva tima su imala zajednički zadatak – pokrenuti malu firmu koja proizvodi suvenire za koje učenici smatraju da nedostaju našoj turističkoj ponudi. Morali su navesti viziju i misiju, slogan, logo i poslovni plan svoje firme, dizajnirati proizvod i predstaviti ga u reklami. Slika loga sadrži žito, a proizvod kojega su osmislili je maska za mobitel od kože, ukrašena ručno rađenim zlatovezom.

 

Rezultati rada učenika bili su izvrsni i kreativni.

Kroz suradnju, kreativnost, brainstorming, digitalne alate i komunikaciju na engleskom jeziku, učenici su pokazali veliku ozbiljnost i primijenili sve što su tijekom boravka u Ekonomsko-birotehničkoj školi i Slavonskom Brodu naučili o našoj bogatoj kulturnoj baštini.

 

prof. Mirta Kos Kolobarić,

                                                                                      koordinatorica projekta


Ekonomsko-birotehnička škola Slavonski brod