2022-03-23 18:10:30

Održivi razvoj i suradnički rad tijekom veljače i ožujka

Učenici 2.g razreda, kao i učenici iz partnerskih škola, tijekom veljače i ožujka vrijedno su radili na projektnim aktivnostima.

U veljači smo na nastavi engleskoga jezika govorili o globalnim ciljevima održivog razvoja. Od posebnoga interesa za naš projekt su ciljevi br. 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja) i 17 (Partnerstvom do ciljeva).

Učenici su analizirali korake koji mogu dovesti do ostvarenja ovih ciljeva. Diskutirali su o tome što već poduzimaju i što bi mogli poduzeti kako bi se ti ciljevi ostvarili. Na suradničkoj platformi Digipad izrazili su svoja mišljenja o ova dva cilja.

 

 

Kako bi se pripremili za finalni suradnički  zadatak na kojemu će raditi u skupinama s učenicima iz zemalja partnerica, učenici 2.g razreda sami su izradili suradničke Padlete. U njih su pozvali učenike partnere, a njihova cjelokupna suradnja moći će se pratiti na toj suradničkoj platformi.

22. ožujka 2022. godine održali smo videopoziv putem Zoom-a. Tijekom ovoga virtualnog sastanka učenik Fran Čuljak (2.g) analizirao je rezultate ankete koju su učenici suradnički izradili, a zatim odgovorili na pitanja u njoj. Anketa je obuhvatila nekoliko aspekata – potrošačke navike učenika, stav prema modi (fast fashion i slow fashion), kriterije koje imaju kada kupuju odjeću te odgovornu kupnju (na što obraćaju pažnju kada kupuju odjeću).

Detaljne rezultate možete pogledati u OVOME dokumentu.

Nakon toga je uslijedila diskusija o videomaterijalima o brzoj modi i njezinom štetnom utjecaju na okoliš, a učenici su provjerili što su o tome naučili u kvizu izrađenome u alatu Kahoot!. Ako želite provjeriti svoje znanje o ovoj temi, možete odigrati kviz na sljedećoj poveznici: https://kahoot.it/challenge/88142d7d-c5b1-46a1-97f9-3f13533c9117_1647973960778

Zadnja aktivnost bila je detaljan dogovor o koracima u izradi finalnoga zadatka u projektu. Učenici će u međunarodnim timovima odabrati jedan kultni odjevni predmet ili vrstu obuće. Predstavit će ga detaljnije – kada je nastao, kako se mijenjao kroz godine, tko ga je nosio, itd. Nakon toga će pročitati tekst u kojemu se detaljno objašnjava štetan utjecaj modne industrije na okoliš te analizirati na koji način njihov odabrani odjevni predmet šteti okolišu. U zadnjoj fazi zadatka će svaki tim izraditi video u kojemu će prikazati svoje prijedloge o tome kako bi taj odjevni predmet mogao postati održiviji. Njihovi videomaterijali bit će predstavljeni na završnoj videokonferenciji krajem svibnja 2022.

 

Koordinatorica projekta: prof. Mirta Kos Kolobarić


Ekonomsko-birotehnička škola Slavonski brod