Industrijsko-obrtnička škola uspješno realizirala projekt Znanjem do energetski učinkovite zgrade
Autor: Maja Volenik, 17. 10. 2012.
	Industrijsko-obrtnička škola Virovitica kao sudionik Projekata Leonardo da Vinci (IVT) Mobility 2012 s partnerskom školom Střední technická škola Zelený pruh u Pragu,  uspješno je realizirala projekt Znanjem do energetski učinkovite zgrade. 
	Šest učenika zanimanja zidar Mario Udvardi, Ivan Koprivnić, Vinko Barusić, Igor Barešić, Želimir Perkovac i Nikola Mauko, s mentoricom i nastavnicom strukovnih predmeta Jasnom Berger, dipl .ing., vratili su se iz Praga s četrnaestodnevne mobilnosti. 
	Sudionici projekta obavili su vrlo ambiciozan program aktivnosti u stručnom usavršavanju koje se sastojalo od predavanja, prezentacije i primjene novih tehnologija iz područja energetski učinkovite gradnje, upoznavanju s metodama ispitivanja toplinske stabilnosti objekata, termovizijom i BLOWER DOOR  metodom, organiziranim na Građevinskom fakultetu u Pragu te ekskurzijama u proizvodne pogone Ytonga-Xella i Rygipsa. Učenici su stečena znanja i praktično primijenili na izvođenju termo - fasade. 
	Praški domaćini pobrinuli su se za bogat kulturni  i sportski program, a iz europske metropole kakav je Prag mogli smo ponijeti samo nezaboravne dojmove sa  željom za ponovnim povratkom.     
	O svojim aktivnostima, iskustvima i nezaboravnim doživljajima s mobilnosti učenici će upoznati Razredna vijeća i Vijeće učenika, a nastavnica Nastavničko vijeće Industrijsko-obrtničke škole Virovitica.
Ukupno: 602798
Ovaj mjesec: 4053
Ovaj tjedan: 600
Danas: 71
| IOS |  | 
| > MZOŠ | 
| > ASO | 
| > AZOO | 
| > AAI@Edu.hr | 
| > OKVPZ | 
| > HOK | 
| > Portal za škole | 
| > Partner škola SC-NM | 
| > Neodidacta multimedi... | 
| > Lektire | 
|  | 
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 


 
			

















