Pripreme za Job Shadowing
Autor: Marina Nemet, 6. 11. 2023.
6. studenog 2023. održale su se posljednje pripreme za tzv. job shadowing. To je oblik stručnog usavršavanja kada nastavnik promatra i prati rad kolege iz neke europske ustanove na njegovom ili njezinom radnom mjestu. Na taj se način može iz prve ruke proučavati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načini rada u praksi. Mogu se vidjeti primjeri dobre prakse na djelu koje kasnije možemo upotrijebiti u vlastitom radu. (def. AMPEU). Kroz ovakav oblik stručnog usavršavanja 5 djelatnica naše škole (Maja Volenik, Renata Matovina, Maja Štampar, Željka Matijanić-Puljić i Marina Nemet) promatrat će rad djelatnika strukovne škole 1 (BBS1) u Mainzu u periodu od 13.-17. studenog 2023.
6. studenog 2023. održale su se posljednje pripreme za tzv. job shadowing.
To je oblik stručnog usavršavanja kada nastavnik promatra i prati rad kolege iz neke europske ustanove na njegovom ili njezinom radnom mjestu. Na taj se način može iz prve ruke proučavati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načini rada u praksi. Mogu se vidjeti primjeri dobre prakse na djelu koje kasnije možemo upotrijebiti u vlastitom radu. (def. AMPEU).
Kroz ovakav oblik stručnog usavršavanja 5 djelatnica naše škole (Maja Volenik, Renata Matovina, Maja Štampar, Željka Matijanić-Puljić i Marina Nemet) promatrat će rad djelatnika strukovne škole 1 (BBS1) u Mainzu u periodu od 13.-17. studenog 2023.
IMG-ab4594c44056d8ea84bf313d503d5ab4-V.jpg
(219.27 KB)
IMG-b2d930ced38c7020d0e432ae6f39cd95-V.jpg
(168.21 KB) Ukupno: 602774
Ovaj mjesec: 4029
Ovaj tjedan: 576
Danas: 47
| IOS |
| > MZOŠ |
| > ASO |
| > AZOO |
| > AAI@Edu.hr |
| > OKVPZ |
| > HOK |
| > Portal za škole |
| > Partner škola SC-NM |
| > Neodidacta multimedi... |
| > Lektire |
| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |










