Klikom na sliku možete virtualno prošetati našom školom i putem interaktivnih točki upoznati zanimanja koja obrazujemo....
Srednja škola Ivana Trnskoga nalazi se u Hrvatskoj Kostajnici u ulici Hrvatskih branitelja br. 14., neposredno uz Osnovnu školu Davorina Trstenjaka, te sa sportskom dvoranom čini jedan arhitektonski kompleks. Škola se nalazi sjeverno od glavne gradske prometnice u relativno mirnom dijelu grada. Zgrada je okružena zelenim površinama, koje su kultivirane.
Obrazovna područja - programi i trajanje obrazovanja:
trogodišnji program: stolar (klasični model) i
četverogodišnji programi: opća gimnazija,
ekonomist
šumarski tehničar
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Svjetski dan prava potrošača, koji se obilježava 15. ožujka svake godine, posvećen je promicanju svijesti o pravima potrošača diljem svijeta. Ovaj dan proslavlja se s ciljem osvještavanja javnosti o važnosti zaštite potrošača te promoviranja njihovih prava.
Tijekom ovog tjedna učenici 3b razreda održat će prezentacije na temu prava potrošača učenicima osmih razreda osnovnih škola u našoj okolici...
Prvi put o pravima potrošača kao konceptu govorio je američki predsjednik John F. Kennedy 1962. godine. Kennedy je u svojem govoru istaknuo važnost zaštite interesa potrošača u suvremenom društvu te je naglasio potrebu za uspostavom zakonodavstva koje će štititi potrošače od nepoštenih prevara trgovaca i proizvođača.
U slučaju kršenja prava potrošača, postoje različite mjere koje se mogu poduzeti. Prvo i najvažnije je informiranje relevantnih institucija o prekršaju, poput nadležnih regulatornih tijela ili potrošačkih udruženja. Potrošači također mogu tražiti pravnu pomoć ili podnijeti tužbu protiv trgovca ili proizvođača koji su prekršili njihova prava.
U današnjem globaliziranom društvu, gdje se potrošači susreću s različitim proizvodima i uslugama, ključno je osigurati da imaju pristup informacijama, zaštitu od prijevara i sigurnost prilikom kupovine. Stoga je važno kontinuirano raditi na jačanju prava potrošača i osigurati njihovu punu zaštitu u tržišnom okruženju.