Državno natjecanje u CLIL robotici – drugo mjesto!
Hrvatsko natjecanje u CLIL-robotici (Die kroatische CLIL-Robotik Meisterschaft) provodi se u Republici Hrvatskoj na državnoj razini od 2018. godine kada je po prvi puta održano u Ogulinu.
Autorski i organizacijski tim čine dr.sc. Gerald Hühner (discimus-lab), Dragan Sabljak, prof. i dr.sc. Sunčica Sabljak (Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana). Natjecanje se provodi pod pokroviteljstvom AZOO, a sponzori su Veleposlanstvo SR Njemačke, AHK-Kroatien (Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora), KDV (Hrvatsko društvo učitelja i profesora njemačkoga jezika), Zaklada ZNANJE NA DJELU, Školska knjiga, Hueber i Knjižara Ljevak.
Učenici 3b razreda Stjepan Zagorec, Adam Štaba, Filip Mikulec, Erik Smetiško, Filip Ščurić i Antonio Valjak uz malu pomoć Dorotee Loina i Marcele Krajačić iz 3a te uz malo veću pomoć nastavnica Ivane Smetiško i Jasmine Guteša sudjelovali su na ovogodišnjem VI. natjecanju u CLILiG-robotici.
CLIL-nastava povezuje strani jezik (njemački jezik) s bilo kojim nastavnim predmetom. Za natjecanje u CLILiG-robotici bilo je potrebno odgovoriti na pitanje: Budući su roboti sve zastupljeniji u mnogim područjima ljudskog života kakvu bi primjenu našli u nastavi stranih jezika?
Učenici su izradili šest različitih robota, programirali ih i snimili video. Njime su pokazali kako se robot snalazi kao kućni ljubimac, kao konobar i kao skladišni radnik ali zatim i kako ispravlja pogrešno izgovorene rečenice na njemačkom jeziku, pomaže učeniku s poteškoćama i signalizira jezične pogreške u usmenom izlaganju.
SŠK je sudjelovala na Natjecanju četvrti put i osvojili smo 2.mjesto (opet!) te prisustvovali proglašenju pobjednika i dodjeli nagrada u Gimnaziji i strukovnoj školi Bernardina Frankopana u Ogulinu.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |