2022-07-06 23:07:32

EXPLORING INCLUSIVE TEACHING WITHOUT BOUNDARIES

Exploring inclusive teaching without boundaries naziv je međunarodnoga simpozija koji je održan na daljinu 14. lipnja 2022. godine. 

Simpozij je dio Erasmus + projekta 4TEEN: Writing, Acting and Playing u kojemu je Medicinska škola Osijek jedan od partnera. Projektna koordinatorica, Anita Ivanković, predstavila je Medicinsku školu Osijek člankom The Practice of Inclusion in Croatian Education System koji je napisala zajedno s Renatom Gal, prof. i Mirelom Grubišić, prof. Tema članka je inkluzija u hrvatskom obrazovnom sustavu s osvrtom na njenu primjenu u Medicinskoj školi Osijek. U članku je opisana pravna osnova na kojoj se temelji inkluzija učenika s poteškoćama, darovitih učenika, učenika pripadnik nacionalnih manjina, učenika imigranata i učenika u nepovoljnom položaju. U članku se uspoređuje način na koji inkluzija djeluje u našoj Školi, s posebnim osvrtom na Državnu maturu, kao i na ulogu nastavnika i razrednika u inkluzivnom procesu. Simpozij je organizirala škola iz Galatija u Rumunskoj, projektni koordinator, Colegiul Economic „Virgil Madgearu“. Predavanjem Social psychology and neuroscience for social inclusion, simpozij je otvorio Igor Vitale iz Instituta za primijenjenu psihologiju i društvene znanosti iz Bologne u Italiji.

 

Predstavljeni članci u Simpoziju bit će objavljeni u publikaciji tijekom srpnja 2022. godine.

 


Medicinska škola Osijek