2013-02-01 13:35:18 Aktivnosti u okviru IPA projekta 22. i 23. siječnja 2013 Dana 22. i 23. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou.
Teme predavanja i radionica bile su: · Ispunjavanje upitnika očekivanja od radionice · Rasprava: očekivanja od radionice · Temelji učenja, suvremeni trendovi u obrazovanju · Kurikulum, Europski kvalifikacijski okvir, Hrvatski kvalifikacijski okvir · Svrha, ciljevi i ishodi učenja · Kompetencije, pisanje i programiranje ishoda učenja · Bloomova taksonomija, kognitivni, afektivni i psihomotorni ishodi učenja · Razine postignuća, ishodi učenja i kompetencije · Definicije tradicionalnog obrazovanja · Društvena reprodukcija · Rasprava: od tradicionalnog obrazovanja do e-obrazovanja · Definicije e-obrazovanja · Rasprava: kritika definicija e-obrazovanja · Temeljna metodička znanja o nastavnom radu s osobama treće životne dobi · Logički pozitivizam, Interpretativizam, Postmodernizam · Kvalitativno-kvantitativna nesumjerljivost · Lingvistički obrat, diskurs (općenito), diskurs e-obrazovanja · Miješane istraživačke strategije · Matrica za definiranje ishoda učenja; · Procesi u definiranju ishoda učenja; · Definicija, priroda i potencijal ishoda učenja; · Prednosti i nedostatci uporabe ishoda učenja; · Programiranje ishoda učenja; · Ishodi učenja i programski moduli; · Pisanje i oblikovanje ishoda učenja; · Vrednovanje ishoda učenja; E-obrazovanje kao praksis · Didaktičko-metodičke smjernice i načela programiranja gerontoloških aktivnosti · Optimizacija obrazovanja / samoobrazovanja te potrebe i mogućnosti gerontološke populacije; · Izrada obrazovnih modula; · Sveučilište za treću životnu dob · Teorijski i praktični pristupi kurikulumu (Aristotel, Bognar) · Razvoj kurikuluma na velikoj i maloj skali · Rasprava: identifikacija dominantnog pristupa kurikulumu iz Vašeg predmeta Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek, Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek.
|
Medicinska škola Osijek |