2013-02-01 13:51:32 Aktivnosti u okviru IPA projekta 29. i 30. siječnja 2013. Dana 29. i 30. siječnja 2013. u Medicinskoj školi Osijek održana su predavanja i radionice iz obrazovnih pristupa zasnovanih na kompetencijama / ishodima učenja te specijalizirane didaktike i metodike strukovnih predmeta. Predavanja i radionice pripremili su i održali doc.dr.sc. Goran Livazović i dr.sc. Petar Jandrić Osnovni je cilj projekta „Započnimo edukaciju sada kako bismo povećali opću odgovornost za skrb o starijim osobama“ povećati fleksibilnost kurikuluma strukovnih škola u području gerijatrijske medicine/gerontologije i zdravog starenja u skladu s potrebama tržišta za novim vještinama na regionalnom, nacionalnom i europskom nivou. Teme predavanja i radionica bile su: · Globalizacija, tranzicija industrijskoga društva prema postindustrijskom društvu · Svojstva postindustrijskoga društva (Bell i Castells), (terminologija) · Teorije masovnoga i umreženog društva · Pogledi na umreženo društvo, umreženo društvo i obrazovanje · Mekdonaldizacija obrazovanja · Rasprava: simptomi mekdonaldizacije obrazovanja i zdravstva na primjerima iz prakse · Što je tehnologija? Pismenost · Umreženo društvo i tehnologije · Digitalna razdjelnica · Rasprava: digitalna razdjelnica · Obrazovanje vs školovanje · Cjeloživotno obrazovanje · Korisno znanje i zaista korisno znanje · Kritička teorija obrazovanja · Digitalni urođenici, digitalne pridošlice · Tradicionalni didaktički trokut · Didaktički trokut u online okruženju · Rasprava: digitalni urođenici, digitalne pridošlice · Klasifikacije i vrste e-obrazovanja · Prednosti i nedostatci e-obrazovanja · Procjenjivanje i ocjenjivanje e-obrazovanja · Načela i metode ocjenjivanja e-obrazovanja · Stilovi učenja i e-obrazovanje · E-portfolio u obrazovanju · Primjer načina bodovanja i ocjenjivanja studenata iz kolegija "Metodika nastave informatike" · e-učenje i multimedijska pedagogija, odgoj i didaktika · didaktičko oblikovanje multimedijskog softwarea- kriteriji izbora i dizajna nastavnih medija · internet i učenje na daljinu · otvorena didaktika, samoobrazovanje i cjeloživotno učenje u multimedijskom okruženju · evaluacija primjene medija u odgoju i obrazovanju (prednosti i nedostaci) · suvremene didaktičke strategije (interaktivna nastava) · Primjena teorije elemenata sadržaja za e-obrazovanje na praktičnim primjerima , koja se sastoji od: samostalne analize sadržaja i grupne diskusije zaključaka · Tehnologije za e-obrazovanje: teorijske orijentacije · Gagneovih 9 koraka u instrukcijskom dizajnu · Grupna analiza elektroničkog obrazovnog materijala prema Gagneovim kriterijima · Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – različiti oblici materijala · Samostalna analiza materijala za e-obrazovanje – online tečaj Sudionici edukacije bili su predavači zdravstvene njege iz Medicinske škole Osijek, Zdravstvene i veterinarske škole Dr. A. Štampar Vinkovci i Medicinskog fakulteta Osijek.
|
Medicinska škola Osijek |