2020-06-17 09:00:51 Učenik Dino Nedić II-4 razreda pobjednik je natječaja za najesej!
Zaključili smo natječaj za najbolji učenički esej na temu Moji ugljični i ekološki otisci i kako ih smanjiti u sklopu projekta Grad koji diše financiranog posredstvom Platforme za međugrađansku solidarnost CROSOL, kroz projekt „Prema otvorenoj, pravednoj i održivoj Europi u svijetu – Projekt predsjedanja EU 2019.-2021.” kroz javni natječaj „Učeničke akcije protiv klimatskih promjena“. Imali smo mogućnost čitati izvrsnih dvadeset, do sada anonimnih, učeničkih eseja, a učenici i mogućnost odabrati svoja top 3 uz priloženu argumentaciju odabira koja je i vrednovana u sklopu nastave Biologije. Glasanju je pristupilo 107 glasača te je od ukupnih 321 glasova 29 dodijeljeno eseju našeg pobjednika Dine Nedića iz II-4 razreda kojemu je dodijeljen nagradni bon od 150kn za knjižaru Hoću knjigu. Izvrstan esej učenice Paole Bokulić iz II-6 razreda stekao je čak 26 glasova te je knjižara pokazala senzibilitet za temu kojom se bavimo i donirala projektu dodatni bon u vrijednosti od 100kn za našu drugoplasiranu. Izvrsni trećeplasirani esej (21 glas) napisala je učenica Morena Štajdohar iz II-3 razreda. Tople čestitke pobjednicima, zasigurno budućim aktivistima na području znanosti o okolišu! Naglašavamo da su svi sudionici natječaja dobili značajne brojeve glasova te ovakav jednolik rasap glasova govori o izvrsnoj kvaliteti svih eseja. Čestike našim učenicama i učenicima! Esej 1 Manuela Tomac, III-3 Esej 2 Ela Sabalić, III-3 Esej 3 Karla Bušac III-3 Esej 4 Ana Doležal III-3 Esej 5 Anamarija Podobnik II-1 Esej 6 Gordan Zubalj II-1 Esej 7 Morena Štajdohar II-3 Esej 8 Ema Andlar II-4 Esej 9 Nika Butković II-4 Esej 10 Sara Divović II-4 Esej 11 Klara Mlinarić II-4 Esej 12 Dino Nedić II-4 Esej 13 Irena Bingula II-6 Esej 14 Paola Bokulić II-6 Esej 15 Sandro Hasanbegović II-6 Esej 16 Karla Matijević II-6 Esej 17 Lorena Nemčić II-6 Esej 18 Ema Pelčić II-6 Esej 19 Katja Periša II-7 Esej 20 Domagoj Smojver II-7 |
Medicinska škola u Rijeci |