preskoči na sadržaj
Učenički servis

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA UČLANJENJE U SERVIS

Navedenu dokumentaciju za učlanjenje dostavljate isključivo online tijekom cijele godine na e-mail adresu servisa - ucenickimtk@gmail.com

Posebna napomena: Članom učeničkog servisa mogu biti samo učenici koji su u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja u Republici Hrvatskoj.

  • e-POTVRDA (ELEKTRONIČKI ZAPIS) za tekuću školsku godinu preuzeta s e-Dnevnika (https://ocjene.skole.hr/login) (svrha: OSTVARIVANJE PRAVA KOD SEZONSKOG ZAPOŠLJAVANJA UČENIKA) ili ORIGINALNA školska potvrda za tekuću školsku godinu (svrha: OSTVARIVANJE PRAVA KOD SEZONSKOG ZAPOŠLJAVANJA UČENIKA)
  • osobna iskaznica ili drugi službeni dokument na kojem se nalazi OIB
  • OSOBNI RAČUN (žiro ili tekući) (potvrda o IBAN-u, ugovor o otvaranju računa)
  • ISPUNJENA SUGLASNOST ZA RAD I OBRADU PODATAKA (maloljetnim učenicima suglasnost mora supotpisati jedan roditelj (otac ili majka) ili skrbnik)

    Suglasnost za maloljetne učenike

    Suglasnost za punoljetne učenike

Molimo Vas da dostavite e-Potvrdu preuzetu s e-Dnevnika. Ostalu dokumentaciju možete skenirati i spremiti u jedan pdf dokument.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josip Ujdur   datum: 3. 6. 2024.

Tražilica



Društvene mreže




« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 


Korisni linkovi

Engleski jezik

mobilnost.hr





preskoči na navigaciju