Stop Motion animacije u međupredmetnoj korelaciji Informatike i Hrvatskoga jezika
Autor: Mario Gumbarević, 19. 11. 2024.
Početkom studenoga u sklopu međupredmetnog projekta na temu hrane na satu Hrvatskoga jezika u 3. razredima opće gimnazije prof. Željka Orban s učenicima je u predmetnom području Kultura i mediji obilježila Svjetski dan animiranoga filma. Nakon definiranja pojma animacije i animiranog filma, istraživanja uloge Zagrebačke škole animiranog filma i analize filma Surogat, učenici su na satu izborne nastave Informatike u domeni Digitalna pismenost i komunikacija s prof. Ksenijom Rastijom ostvarili ishod: C. 3. 1. planira, razvija, stvara, predstavlja i vrednuje multimedijski projekt.
Na zadanu projektnu temu samostalno su izrađivali videe koje možete pogledati na sljedećoj poveznici.
Učenici su u međupredmetnoj suradnji zaključili da uz jedinstvene stilove animacije, animirani film prenosi poruke, teme i emocije koje na različite načine utječu na nas gledatelje. Njegova umjetnička vrijednost manifestira se u njegovoj estetici, ali i sposobnosti da prenese kompleksne ideje i preispita društvene norme.
Autorice teksta: Ksenija Rastija, prof. i Željka Orban, prof.
Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.