preskoči na sadržaj

Srednja škola Marka Marulića Slatina

Naslovnica

Ruksak (pun) kulture u multimedijalnoj izvedbi pod nazivom Prateći se

Autor: Mario Gumbarević, 15. 10. 2024.

U sklopu programa Ruksak (pun) kulture učenici 4. b i 3. a razreda opće gimnazije 14. listopada 2024. g. sudjelovali su u multimedijalnoj izvedbi pod nazivom Prateći se (najnovijem suradničkom projektu prvi put izvedenom u proljeće 2023. u MuseumsQuartier u Beču) u trajanju od 30 minuta.  Izvođači u sastavu Filip Borelli (glazba), Michaela Müller (animacija uživo – slikanje na staklu) i Zrinka Šimičić (ples) procesuirali su senzoričke informacije kroz vlastiti (navedeni) medij,  pri čemu su gledateljima interaktivno prenijeli novu informaciju o kojoj se raspravljalo po završetku izvedbe.   U plesu pokret, u animaciji slika, a u glazbi zvuk navode na zaključak da je priroda ovih medija nestalna jer u trenutku nastanka oni već nestaju, ustupajući mjesto onome što slijedi. Tragovi koji ostaju tek su nizovi zabilježenih trenutaka koji  kroz drugi medij poprimaju na trenutke posve novo značenje.

Nakon prvotnog začuđujućeg, neočekivanog i pomalo nejasnog multimedijalnog dijela, izvođači su održali  radionicu od sat i pol vremena s mnoštvom vizualnih animacija (slikanje na staklu), improvizirane glazbe i suvremenog plesa u kojoj su učenici kreirali vlastiti multimedijalni uzorak prema pogledanom. Uz konačne pozitivne reakcije opetovano smo osvijestili veličinu umjetnosti.

Dojmovi učenika:

Današnja radionica me se dojmila i jako mi se svidio njezin koncept. Svatko je bio zaseban u svojoj improvizaciji, ali opet povezan u neku apstraktnu priču. Svi su se mogli okušati u nekom području i smatram kako smo se svi dobro snašli. (Anja K., 3.a)

Gledanje izvedbe bilo mi je zbunjujuće, no sviđa mi se to što je improvizirana i nikada ne ispadne jednako. Drago mi je što smo imali priliku probati  različite vještine kojima su se služili. (Hana L.)

Najviše sam očaran izvođačem zvukova, pogotovo tijekom kombinacije flaute i beatboxa. (Noa J.)

Današnja izvedba jako mi se svidjela. Od samog procesa nastajanja zvuka, slike, pa do pokreta. Najviše me iznenadila improvizacija i proces nastanka izvedbe nadovezivanjem na pokret ostalih sudionika. (Anja K., 4.b)

Izvedba mi je na početku bila čudna jer nikad prije nisam vidjela tako nešto, ali kasnije kada su nas proveli kroz proces nastajanja izvedbe, ostala sam iznenađena. Nisam mislila da je to improvizacija, nego da je sve uvježbano. Najviše mi se svidio kraj izvedbe s flautom. (Ana V.)

Početak izvedbe bio je neočekivan i čudan, kasnije mi je bilo zanimljivo zbog dodatka zvuka i boje. Iskustvo je bilo novo za većinu nas što nam i je održavalo pažnju cijelo vrijeme. Voditelji su bili ljubazni i svidjelo mi se što su nas uključili u aktivnosti. (Mia K.)

Današnja izvedba na početku mi je bila dosta čudna. Kasnije je postala zanimljiva, kada sam shvatila o čemu se radi. Aktivnosti su mi bile jako zabavne, a najviše mi se svidjelo crtanje i zvučni efekti. Voditelji su bili jako ljubazni i svidjela mi se njihova energija. (Lana U.)

Na početku izvedba mi je bila jako čudna, ali zvučni efekti su poboljšali dojam. Najviše su mi se svidjeli upravo oni i crtanje, dok ples nije, jer nisam baš za to. Voditelji su bili ljubazni i otvoreni te je bilo zanimljivo isprobati nešto novo. (Vlatko T.)

Današnja aktivnost jako me se dojmila. Izvedba je bila zanimljiva i neočekivana. Najzanimljiviji je dio izvedbe prikazivanje filma uz pratnju flaute. Aktivnosti su bile jako zabavne. Izrazito mi se svidjela radionica plesa i glazbe. Voditelji su bili jako dobri i opušteni. (Hana J.)

Izvedba mi je u početku bila dosadna i smiješna. Plesni dio mi se uopće nije svidio dok su mi zvučni dijelovi i dijelovi s bojanjem bili jako zanimljivi i neočekivani. Od svega bih izdvojila bojanje koje me se najviše dojmilo jer ni od čega nastane nešto. Izvođači su bili iznimno opušteni i ljubazni što je pridodalo atmosferi u učionici. (Donatella B.)

Izvedba mi je bila bizarna, ali i zanimljiva. Što se tiče radionice, dijelovi bojanja i zvučnih efekata su mi se svidjeli, dok plesni dio ne baš. Sve u svemu, zanimljivo iskustvo i voditelji su bili ljubazni. (Gabriel P.)

Autorica teksta: Željka Orban, prof.

 




Susjedne škole
Osnovne škole: Srednje škole:
OŠ Eugena Kumičića OŠ Josipa Kozarca Industrijsko-obrtnička škola

Popis udžbenika

Raspored zvona


 

 

eTwinning

Pano tjedna


Tema ovogodišnjeg obilježavanja Dana planeta Zemlje glasi: „Investiraj u naš planet“. Učenici naše škole na panou su zorno prikazali posljedice utjecaja čovjeka na naš planet te predložili konkretne aktivnosti koje možemo i trebamo poduzeti. Materijale za pano prikupili su učenici: Tereza Đorđević (2.a) , Anamaria Jokić (3.a), Valentino Đumlija (3.a), Ines Schweigert (4.b) dok su u izradi panoa sudjelovale učenice: Lana Kovačević (3.a), Gabriela Kovačević (3.a), Ines Schweigert (4.b) i Izabela Štimac (4.b). Mentor učenicima je profesorica Dragana Medved.

Instagram
Školska zadruga "SLATINA"
Škola na društvenim mrežama



Školska zadruga

Pronađite nas i na:


Š K O L S K I V R T


CMS za škole logo
Srednja škola Marka Marulića Slatina / Trg Ruđera Boškovića 16, HR-33520 Slatina / ss-mmarulica-slatina.skole.hr / ss.marka.marulica@vt.t-com.hr
preskoči na navigaciju