2024-11-19 09:39:00 Stop Motion animacije u međupredmetnoj korelaciji Informatike i Hrvatskoga jezika Početkom studenoga u sklopu međupredmetnog projekta na temu hrane na satu Hrvatskoga jezika u 3. razredima opće gimnazije prof. Željka Orban s učenicima je u predmetnom području Kultura i mediji obilježila Svjetski dan animiranoga filma. Nakon definiranja pojma animacije i animiranog filma, istraživanja uloge Zagrebačke škole animiranog filma i analize filma Surogat, učenici su na satu izborne nastave Informatike u domeni Digitalna pismenost i komunikacija s prof. Ksenijom Rastijom ostvarili ishod: C. 3. 1. planira, razvija, stvara, predstavlja i vrednuje multimedijski projekt. Na zadanu projektnu temu samostalno su izrađivali videe koje možete pogledati na sljedećoj poveznici. Učenici su u međupredmetnoj suradnji zaključili da uz jedinstvene stilove animacije, animirani film prenosi poruke, teme i emocije koje na različite načine utječu na nas gledatelje. Njegova umjetnička vrijednost manifestira se u njegovoj estetici, ali i sposobnosti da prenese kompleksne ideje i preispita društvene norme. Autorice teksta: Ksenija Rastija, prof. i Željka Orban, prof.
|
Srednja škola Marka Marulića Slatina |