2023-05-31 09:06:52

Učenje temeljeno na suradnji i iskustvu - tema je tjestenina
Naše učenice i i učenici, zanimanja prehrambeni tehničar često imaju nastavu na kojoj bi mnogi rado sudjelovali te nastavnice različitih stručnih predmeta povezuju nastavne sadržaje i surađuju kako bi znanja i vještine učenika bile što potpunija i sveobuhvatnija. Glavni ciljevi ovakvog oblika suradnje i učenja temeljenog na iskustvu je poticanje učenika na aktivno učenje, razvoj ključnih kompetencija kao i zalaganje za napredak učenika u timskom radu i suradnji. Tako je treći razred s nastavnicom Katarinom Džalto, dipl. ing. preh. teh. na vježbama iz tehnologije žitarica i pekarstva prvo pravio različite vrste tjestenine.
Napravili su tjesteninu za lazanje, gulaše, juhe, različite oblike makarona. Zatim su istu tjesteninu na vježbama iz kemije hrane s nastavnicom Mirom Ćaćić, dipl. ing. preh. teh. pripremali na različite načine kako bi dokazali kemijska svojstva proteina: bubrenje, denaturaciju i maillardove reakcije koje se događaju pri visokim temperaturama kada dolazi do potamnjivanja hrane. Pripremili su i različita ukusna jela - umak od gljiva i lazanje. Buduće prehrambene tehničarke i tehničari rekli su nam da im je ovaj oblik nastave jako zanimljiv, a posebno degustacija pripremljene hrane.  

Poljoprivredno-prehrambena škola Požega