Diseminacija eTwinning projekta:School Education Accreditation and Innovation in Education
Autor: Nada Ratković, 8. 6. 2024.
Dugogodišnja suradnja eTwinning partnera, uspješno provedeni projekti i dobivanje nacionalnih i europskih oznaka kvalitete rezultirali su novim eTwinning projektom "School Education Accreditation and Innovation in Education". Početkom rujna 2024. godine projekt su pokrenuli Nada Ratković, nastavnica ekonomske grupe predmeta iz Srednje strukovne škole Ban Josip Jelačić Sinj, i Seçil Uçum, nastavnica engleskog jezika iz Turske. Kao nova prilika za rast, projekt je osnovan s partnerskom školom kao dio šire Erasmus inicijative i dobivanja Erasmus+ akreditacije.
U današnjem poimanju obrazovanja vrlo je važna međunarodna i međukulturalna suradnja, razmjena znanja, sposobnosti i vještina, primjena inovativnih metoda poučavanja, integracija informacijsko-komunikacijske tehnologije i učenje kroz praksu kroz multidisciplinarne aktivnosti. U projektu sudjeluje 14 nastavnika i 100 učenika iz Turske, Gruzije, Španjolske, Rumunjske i Hrvatske. Projekt je fokusiran na učenike u dobi od 15 do 18 godina koji će iskoristiti tehnološke napretke u stvaranju inovativnih obrazovnih okruženja, korištenju web 2.0 alata i pružanju osnovnog znanja o kodiranju, sve u sklopu Erasmus inicijative.
Korištenje eTwinning platforme i suvremenog modela obrnute učionice omogućuje učenicima rad od kuće, učenje vlastitim tempom i dublje razumijevanje gradiva kroz praktičnu primjenu. Rad od kuće pruža učenicima fleksibilnost u učenju i pristup obrazovnim materijalima u bilo kojem trenutku, čime se poboljšava njihova autonomija i odgovornost za vlastito učenje.
Primjena web 2.0 alata omogućila je interaktivno učenje i suradnju među učenicima. Učenici su stjecali osnovna znanja o programiranju kroz jednostavne i praktične zadatke koristeći jezike poput Scratcha ili Pythona. Projekt je usmjeren na rad s inovativnim i kreativnim pristupom, koji omogućava zabavu tijekom učenja
Uz obrnutu učionicu, projekt je koristio igrifikaciju u obrazovanju, uvodeći igre i natjecanja kako bi se povećala angažiranost učenika. Također je primijenjen interdisciplinarni pristup, integrirajući različite predmete kako bi se omogućilo holističko učenje. Aktivnosti u sklopu projekta osmišljene su da budu zabavne i edukativne, uključujući tematske radionice i projektne dane. Učenje kroz igru i kreativne zadatke povećalo je motivaciju i angažiranost učenika, čime obrazovni proces postaje dinamičniji i privlačniji.
Kako bi se utvrdio najbolji model rada kroz suradnju s partnerima i akreditiranim školama, unutar projekta planirani su ishodi, aktivnosti i očekivani rezultati za unaprjeđenje obrazovnih praksi. Aktivnosti i rezultate u eTwinning projektu koristit će partneri koji nisu korisnici Erasmus+ akreditacije kako bi se akreditirali i povećali broj neposrednih korisnika te ukazali na značaj i prednosti korištenja akreditacije. U projektu su isprobane nove vrste aktivnosti za Erasmus+ projekt.
Postignuća i Rezultati
eTwinning projekt uspješno je unaprijedio obrazovne prakse kroz primjenu inovativnih metoda poučavanja i integraciju informacijskih tehnologija. Projekt je rezultirao povećanjem digitalne pismenosti učenika koji su stekli osnovne vještine kodiranja i postali kompetentni korisnici web 2.0 alata. Implementacija inovativnih metoda poučavanja povećala je angažiranost i uspjeh učenika. Kroz zabavne i interaktivne aktivnosti učenici su uživali u procesu učenja, što je povećalo njihovu motivaciju i zadovoljstvo obrazovanjem. Kroz jačanje međunarodne suradnje i dijeljenje resursa, uključujući obrnute učionice i eTwinning platformu, omogućilo se povezivanje s partnerskim školama i razmjena ideja i resursa, čime su unaprijeđene obrazovne prakse i međukulturno razumijevanje. Učenici su stekli relevantne vještine i znanja te razvili sposobnosti za uspjeh u 21. stoljeću. Konačni digitalni proizvodi proizvedeni u sklopu ovog projekta bit će javni na svim dostupnim obrazovnim portalima. Svim sudionicima digitalni materijali će poslužiti kao motivacija za zajedničko i novo učenje te razmjenu novih iskustava, a ostalima će poslužiti kao primjer dobre prakse.
Zaključak
eTwinning projekt "School Education Accreditation and Innovation in Education" pokazao je kako inovativni pristupi obrazovanju mogu značajno poboljšati obrazovne ishode i pripremiti učenike za buduće izazove. Kroz primjenu obrnute učionice i eTwinning platforme, učenici su stekli ključne vještine i znanja potrebna za uspjeh u modernom društvu .U projektu se isprepleću sve među-predmetne teme: osobni i socijalni razvoj, održivi razvoj, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, učenje kako učiti, zdravlje, poduzetništvo i građanski odgoj i obrazovanje.
Autor: Nada Ratković, prof.mentor
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |