eTwinning project:School Education Accreditation and Innovation in Education
Autor: Nada Ratković, 30. 9. 2023.
Nakon uspješno provedenih eTwinning projekata i dobivanja nacionalnih i europskih oznake kvalitete, učenici naše škole sudjeluju u novom međunarodnom projektu u kojima će pokazati svoje znanje, sposobnosti i vještine te ostvaruiti suradnju s drugim učenicima i njihovim aktivnostima u području ekonomije i ICT-a.
Početkom rujna, 2024. godine učenici Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj uključili su se u novi međunarodni eTwinning projekt pod nazivom "School Education Accreditation and Innovation in Education" kojeg su pokrenuli profesorica Nada Ratković iz naše škole i profesorica Seçil Uçum, profesorica engleskog jezika iz Turske s projektnim partnerima iz Turske,, Gruzije, Španjolske, Rumunjske i Hrvatske.
U današnjem poimanju obrazovanja vrlo je važno primjenjivati inovativne metode poučavanja i integrirati informacijske tehnologije u obrazovanje.
Informacije o projektu:
- Sudionici projekta: 14 nastavnika
- Zemlje partneri: Turska(7), Hrvatska(2), Gruzija(2), Španjolska(2), Rumunjska(1)
- Raspon godina: 14-18
- Predmeti nastave: europske studije, strani jezici, Informatika / ICT, Tehnologija
- Strukovni predmeti nastave: umjetnost, informatika
- Ključne kompetencije: Kulturna svijest i izražavanje, Digitalno
- Poduzetništvo, matematika i znanost
Ciljevi projekta:
- Primjena inovativnih metoda poučavanja u školskom obrazovanju
- Učinkovito korištenje informacijskih tehnologija u obrazovanju
- Korištenje web 2.0 alata u školskom obrazovanju
- Izvođenje studija razvoja sadržaja u digitalnom obrazovanju
- Razvijanje analitičkog razmišljanja učenika i vještina rješavanja problema
- Poučavati algoritam i logiku kodiranja
- Omogućiti učenicima da se sami -samopouzdanje
- Razvijanje vještina kreativnog razmišljanja studenata
- Omogućiti studentima razvoj projekta i iskustvo timskog rada.
- Povećanje suradnje među školama
Očekivani rezultati:
U školskom obrazovanju primjenjuju se inovativne nastavne metode.
Učenici;
- Koristi web 2.0 alate
- Naučiti algoritam i logiku kodiranja
- Naučiti istraživati i raditi u grupama
- Ideje učenika dobivaju težinu i povećava se njihovo samopouzdanje.
- Razvija vještine kreativnog razmišljanja učenika. Škola surađuje.
Dakle, kroz projekt ćemo:
1. Iskoristiti tehnološki razvoj u stvaranju inovativnih obrazovnih okruženja, koristiti web 2.0 alate i pružiti osnovno znanje kodiranja.
2. Raditi s inovativnim i kreativnim pristupom, osigurati suradnju među partnerskim školama i zabaviti se tijekom učenja.
Projekt je usmjeren na učenike i uključuje učenike u dobi od 15 do 18 godina i povezan je s Erasmus projektom i omogućuje obrazovanje uz podršku projekta.
Nastavnici u svoju suradnju uključuju i učenike koji zahvaljujući toj suradnji usvajaju nova znanja i vještine. Osim nastavnog sadržaja potrebnog za predmete u školi, učenici razvijaju i druge vještine poput jezičnih, medijskih, poduzetničkih, socijalnih i digitalnih kompetencija. Projekt omogućava upoznavanje drugih kultura i običaja, uvažavanje međusobnih razlika te širi njihove horizonte.
U okviru projekta stvarat će se sigurno okruženje za razvoj i razmjenu iskustava učenika i nastavnika. Sudionici projekta naučit će komunicirati sa svojim kolegama na način da razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost, maštu, radoznalost, međusobnu komunikaciju, suradnju, timski rad i odgovornost.
Obzirom kako se tijekom eTwinning projekta surađuje i komunicira u online okruženju, osobita pažnja će se posvetiti poštivanju mrežnog bontona, autorskih prava te zaštiti osobnih podataka.
Projekt će trajati cijelu školsku godinu 2023./2024, a suradnja projektnih partnera će se odvijati jednom tjedno i prema potrebi. U virtualnom okruženju učenici i nastavnici škola sudionica će se povezati, podijeliti iskustva i zajedno razvijati pozitivno radno okruženje. Učenicii će povećati razinu postignuća i zanimanja za društveno odgovorno poslovanje, statistiku, engleski jezik, za implementaciju ICT i STEM-a, i jačenje digitalnih, medijskih, jezičnih, komunikacijskih, prezentacijskih i strukovnih vještina. Učenici će provoditi istraživanja.
Tijekom projekta koristit će se suvremene nastavne metode i razni oblici aktiviranja učenika. Koristit će se suradnički web alati (chat, diskusija na Forumu, online sastanci, anketa, TwinBoard) koje će se implementirati u okviru eTwinning projekta i ugraditi u Twinspace.
Izradit će se brošure i materijali za interaktivnost projekta radi boljeg usvajanja poduzetničkih, digitalnih, medijskih, ljudsko-pravnih, političkih i društvenih znanja, vještina i vrijednosti kod učenika.
Tijekom cijelog projekta provodit će se evaluacija. Neki od primjera evaluacije su: Anketni obrazac (Forms, Menti, Monkey Survey), Evaluacija putem kviza (Kahoot, Quizziz, Menti), Opisna evaluacija (Answer Garden, WordArt), Samoocjena, Evaluacija putem suradničkog web alata (Padlet, Lino), Evaluacija putem TwinBoarda
Učenici će objavljivali sve svoje uratke na eTwinning Twinspaceu. Objave će se pisati na mrežnim stranicama škole, na društvenim mrežama, na eTwinning Live dijelu portala, a putem njih se mogu objaviti informacije o tijeku projekta, o tijeku izrade rezultata, aktivnostima, očekivanjima, iskustvima, provedenim anketama i svim drugim zanimljivostima vezanim uz projekt. Projekt će se predstavljati prezentiranjem i na radionicama u ustanovi, na stručnim vijećima, na lokalnim, regionalnim i nacionalnim događanjima, na webinarima, info danima, obilježavanjem Dana Erasmusa, eTwinning dana i slično. Na završetku projekta svi sudionici će prezentirati prikupljene podatke i diseminirali rezultate.
Konačni proizvodi (materijali, prezentacije, e-knjige, videa...) proizvedeni u sklopu ovog projekta bit će javni na eTwinning Twinspaceu, na web stranicama škola sudionica, u školskim novinama, školskim portalima, medijima, vidljivi na stranici projekta, na društvenim mrežama projekta (Facebook, Twitter, Blogger..). Svim sudionicima digitalni materijali će poslužiti kao motivacija za zajedničko i novo učenje te razmjenu interkulturalnih i međukulturalnih iskustava.
U projektu se isprepleću sve međupredmetne teme: Osobni i socijalni razvoj, Održivi razvoj, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, Učiti kako učiti, Zdravlje, Poduzetništvo i Građanski odgoj i obrazovanje.
Autor: Nada Ratković, prof. mentor
Profesionalno usmjeravanje
učenika završnih razreda
srednjih škola
https://e-usmjeravanie.hzz.hr/Predanketa
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Objašnjenje rang lista.PDF
Preporuke za rješavanje matematike.PDF
KORISNI LINKOVI I MI... |
> MINISTARSTVO ZNANOST... |
> MINISTARSTVO GOSPODA... |
> Nacionalni centar za... |
> Agencija za strukovn... |
Dnevni tisak i portali |