2020-01-25 21:39:11

Međunarodni dan obrazovanja-Stručni posjet Ekonomskoj i upravnoj školi Split

U sklopu Međunarodnog dana obrazovanja i nastavnog predmeta Društveno odgovorno poslovanje učenici 2.a razreda zanimanja ekonomist i predmetna nastavnica Nada Ratković su dana 24. siječnja išli u organizirani stručni posjet u Ekonomsku i upravnu školu Split. U školi domačina svoje goste su srdačno dočekali učenici 2.b razreda i njihova razrednica Ivana Čikeš, prof. savjetnica u školskoj knjižnici uz bogati edukativni program i prigodni domjenak.

U sklopu prvog Međunarodnog dana obrazovanja i nastavnog predmeta Društveno odgovorno poslovanje učenici 2.a razreda zanimanja ekonomist  i njihova predmetna nastavnica Nada Ratković su dana 24. siječnja išli u organizirani stručni posjet u Ekonomsku i upravnu školu u Splitu.

U školskoj knjižnici svoje goste su srdačno dočekali učenici 2. b razreda i njihova razrednica, nastavnica Ivana Čikeš, prof. savjetnica uz bogati edukativni program i domjenak.

Učenici su se prvo međusobno upoznali nakon čega je slijedila kreativna društvena igra  gdje su učenici provjerili svoje znanje iz raznih ekonomskih predmeta. Nakon kviza slijedila je radionica. Radionicu su organizirale Ivana Čikeš, prof savjetnik iz škole domaćina i Nada Ratković. prof mentor iz gostujuće škole. 

Način praćenja i provjera ishoda

Vrednovanje za učenje:

- praćenje rada i napretka timova, praćenjem njihova rada u online okruženju

- e-portfolio

Vrednovanje kao učenje:

- vršnjačko vrednovanje rezultata rada timova

- samovrednovanje

Vrednovanje naučenog:

- vrednovanje audio, video i/ili ppt prezentacija našeg grada i turističke ponude svakog pojedinog tima

Ostvareni ishodi međupredmetnih tema:

GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

C.5.3. Promiče kvalitetu života u zajednici.

(Objašnjava društvenu isključenost.)

(Reagira na društvenu isključenost i nasilno ponašanje.)

OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ

A 5.1. Razvija sliku o sebi.

A.5.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.

A.5.3. Razvija svoje potencijale.

B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova/postupaka/izbora.

B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.  

B.5.3. Preuzima odgovornost za svoje ponašanje.  

C.5.3. Ponaša se društveno odgovorno.

ODRŽIVI RAZVOJ

A.5.1. Kritički promišlja o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude.

B.5.1. Kritički promišlja o utjecaju našeg djelovanja na Zemlju i čovječanstvo.

B.5.2. Osmišljava i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.

UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE

A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju.

A.4.2. Učenik se koristi društvenim mrežama i mrežnim programima uz upravljanje različitim postavkama funkcionalnosti.

C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju.

C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama.

D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti.

UČITI KAKO UČITI

Upravljanje informacijama

A.4/5.1. Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema.

Kreativno mišljenje

A.4/5.3. Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja.

Kritičko mišljenje

A.4/5.4. Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje.

Samovrednovanje/samoprocjena

B.4/5.4. Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje.

Emocije

C.4/5.4. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.

Suradnja s drugima

D.4/5.2. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

ZDRAVLJE

B.4.1.A Odabire primjerene odnose i komunikaciju.   

B.4.1.B Razvija tolerantan odnos prema drugima.   

B.5.1.B Odabire ponašanje sukladno pravilima i normama zajednice.

Natjecatelji pobjednici su osvojili i prekrasne nagrade. Nakon edukativnog dijela učenici su zajednički krenuli u razgledavanja Grada Splita.

Učenice iz škole domaćina su bile i izvrsni turistički vodiči. One su svojim gostima predstavile i opisale kulturno-povijesne znamenitosti grada: Grgur Ninski, Dioklecijanova palača, Peristil, Vestibul i mnoge druge znamenitosti.

Gostoljubljive učenice su svoje goste prošetale prekrasnom Splitskom Rivom gdje su se učenici ipak morali rastati i polako krenuti svojim kućama. 

Učenici su uz nova prijateljstva ovim danom prepoznali i važnost kvalitetnog obrazovanja koje će im pomoći da steknu znanja i vještine potrebne za puno sudjelovanje u društvu i doprinos održivom razvoju.

Učeničko druženje će se nastaviti u našoj školi.


Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj