2020-03-17 15:06:00 OBILJEŽEN SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA 2020 ONLINE Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača 2020, pridružili su se učenici naše škole koji su kreativnim uradcima poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i svojim aktivnostima ostvarili ishode. Na Natječaj „Kako postati zeleni potrošač" koje je raspisalo MINGO u suradnji s MZO se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda pod mentorstvom prof. Nade Ratković. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" biti će objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja. Izradila Ivana Jenjić, učenica 3. b razreda Obilježavanju Svjetskog dana prava potrošača (World Consumer Rights Day) online pridružili su se učenici 1.a, 3.b., i 4.b. te su kreativnim interaktivnim uradcima izrađenim u raznim digitalnim alatima i raznim drugim tehnikama poslali jasnu poruku o potrebi zaštite i poštivanja prava potrošača i ostvarili odgojno-obrazovne ishode učenja i očekivanja međupredmetnih tema. Radovi: https://issuu.com/nadaratkovic/docs/zelenije_sutra.pptx Izradili učenici 1.a Izradile: Marijeta Dotur, Tea Glavinić, Lucija Jakelić, Antea Paleško i Mihaela Samardžić, učenice 3.b Rad: https://www.powtoon.com/c/btgQXIGX8N0/1/m Izradio: Tomislav Jurković, učenik 1.g Izradile: Pava Gulić i Sara Kamber, učenice 4. b Na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač koje je raspisalo Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja se prijavio Antonio Čović, učenik 2.a razreda zanimanja ekonomist. pod mentorstvom profesorice Nade Ratković. Učenik je izradio prezentaciju u kojoj je dao svoje mišljenje o aktivnosti koje treba provoditi škola, grad i svatko od nas kako bismo postali odgovorni zeleni potrošači. Rad pod nazivom "Zelenije sutra" je objavljen u Zborniku školskih radova pod temom Održiva potrošnja. Rad: https://issuu.com/nadaratkovic/docs/u_eni_ki_rad-kako_postati_zeleni_potrosac Prijavom na natječaj i svojim kreativnim radom je želio potaknuti učenike da u svrhu zaštite planeta za sadašnje i buduće generacije razmisle na koji način se može promijeniti način potrošnje tako da se prednost daje proizvodima proizvedenim na održivi način, odnosno onima koji su dobiveni uporabom manje količine resursa i smanjenjem negativnih učinaka na okoliš. Ishodi učenja: - navesti deset osnovnih načela ponašanja potrošača - interpretirati svako pojedino načelo ponašanja potrošača - uočiti aktualne probleme u zajednici - objasniti načine zaštite ljudskih prava - raspravljati u debatama, tribinama i okruglim stolovima o zaštiti ljudskih prava - vrednovati odnos prema ljudskim pravima u zajednici - razvijati suradnički odnos pri radu u grupi - ostvariti dobru komunikaciju s drugima - uvažavati mišljenja sugovornika - uspješno surađivati u različitim situacijama - kreativno djelovati u različitim područjima učenja |
Srednja strukovna škola bana Josipa Jelačića Sinj |