« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
I ove školske godine naši učenici vrijedno čitaju, raspravljaju, pišu scenarij i snimaju.
Započela je Mreža čitanja, projekt koji potiče čitanje i kreativnost, a uključuje dvije kategorije: kviz znanja i izradu multimedijskog uratka.
Opći je cilj projekta potaknuti učenike na čitanje s razumijevanjem, istraživanje, otkrivanje i kreativno izražavanje.
Erik Došen, Nina Majher, Alessia Matika, Gabriel Nikolić, Petar Paćelat, Katja Rabar, Stella Rodinis, Marta Štenta i Marta Tolić su uz podršku svojih mentorica Gordane Radetić-Berić i Irene Hrkač vrijedno čitali i raspravljali.
Knjige koje ove godine čitamo i analiziramo su: „Listanje kupusa“ Igora Beleša, „Lažljivac među nama“, Karen M. McManus i „Šetač knjiga“, Carstena Henna, a povezuje ih zajednička tema U mreži prijateljstva. Tema naglašava važnost prijateljstva kao temelja ljudskih odnosa u različitim životnim situacijama, od teških životnih i društvenih okolnosti, preko iskušenja koja svi u životu prolazimo pa sve do potpuno neočekivanih situacija u kojima prijateljstvo može premostiti i generacijske razlike.
Na prvoj razini bili smo vrlo uspješni. Osam se učenika u kvizu znanja plasiralo na drugu, regionalnu razinu.
Multimedijski uradak je, osvojivši veliki broj bodova i drugo mjesto od ukupno 21 prijavljenog uratka, također spreman za nastavak natjecanja odnosno regionalnu razinu.
Čestitke!