« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Centar za odgoj i obrazovanje "Ivan Štark" sklopu CARNET-ovog projekta ATTEND opremljene tzv. asistivnom tehnologijom nastavlja s aktivnostima
Od prošle školske godine naša ustanova je uključena u CARNetov prjekt ATTEND - podrška ostvarenju jednakih mmogućnost u obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju kojemu je cilj opremanje ustanove suvremenom asistivnom tehnologijom. Primjena asistivne tehnologije u radu s djecom s teškoćama u razvoju od iznimnog je značaja jer pruža mogućnosti boljeg učenja, veće socijalizacije i uključenosti u društvo.
U Projekt ATTEND su uključene 34 ustanove s područja RH, a pored ustanova koje sudjeluju u projektu krajnji korisnici projekta su i odgojno obrazovni djelatnici u ustanovama te posredno učenici i njihovi roditelji. Projektom su planirane brojne radionice i predstavljanja primjera dobre prakse, kako islandskih partnera, tako i hrvatskih ustanova koje su do sada imala iskustva u radu s asistivnom tehnologijom.
Naime, CARNET će do travnja 2024. godine provoditi projekt u partnerstvu sa Edukacijsko rehabilitacijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Fakultetom elektrotehnike i računalstva Sveučilišta u Zagrebu, uz sudjelovanje islandskih partnera - Odjela za obrazovanje i mlade grada Reykjavika.
Centar za odgoj i obrazovanje "Ivan Štark" sklopu CARNET-ovog projekta ATTEND opremljene tzv. asistivnom tehnologijom nastavlja s aktivnostima
Od prošle školske godine naša ustanova je uključena u CARNetov prjekt ATTEND - podrška ostvarenju jednakih mmogućnost u obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju kojemu je cilj opremanje ustanove suvremenom asistivnom tehnologijom. Primjena asistivne tehnologije u radu s djecom s teškoćama u razvoju od iznimnog je značaja jer pruža mogućnosti boljeg učenja, veće socijalizacije i uključenosti u društvo.
U Projekt ATTEND su uključene 34 ustanove s područja RH, a pored ustanova koje sudjeluju u projektu krajnji korisnici projekta su i odgojno obrazovni djelatnici u ustanovama te posredno učenici i njihovi roditelji. Projektom su planirane brojne radionice i predstavljanja primjera dobre prakse, kako islandskih partnera, tako i hrvatskih ustanova koje su do sada imala iskustva u radu s asistivnom tehnologijom.
Naime, CARNET će do travnja 2024. godine provoditi projekt u partnerstvu sa Edukacijsko rehabilitacijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Fakultetom elektrotehnike i računalstva Sveučilišta u Zagrebu, uz sudjelovanje islandskih partnera - Odjela za obrazovanje i mlade grada Reykjavika.
Centar za odgoj i obrazovanje "Ivan Štark" sklopu CARNET-ovog projekta ATTEND opremljene tzv. asistivnom tehnologijom nastavlja s aktivnostima
Od prošle školske godine naša ustanova je uključena u CARNetov prjekt ATTEND - podrška ostvarenju jednakih mmogućnost u obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju kojemu je cilj opremanje ustanove suvremenom asistivnom tehnologijom. Primjena asistivne tehnologije u radu s djecom s teškoćama u razvoju od iznimnog je značaja jer pruža mogućnosti boljeg učenja, veće socijalizacije i uključenosti u društvo.
U Projekt ATTEND su uključene 34 ustanove s područja RH, a pored ustanova koje sudjeluju u projektu krajnji korisnici projekta su i odgojno obrazovni djelatnici u ustanovama te posredno učenici i njihovi roditelji. Projektom su planirane brojne radionice i predstavljanja primjera dobre prakse, kako islandskih partnera, tako i hrvatskih ustanova koje su do sada imala iskustva u radu s asistivnom tehnologijom.
Naime, CARNET će do travnja 2024. godine provoditi projekt u partnerstvu sa Edukacijsko rehabilitacijskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu i Fakultetom elektrotehnike i računalstva Sveučilišta u Zagrebu, uz sudjelovanje islandskih partnera - Odjela za obrazovanje i mlade grada Reykjavika.