« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Mjesec hrvatske knjige u školskoj su knjižnici našega Centra u ponedjeljak, 14. studenoga 2022. godine obilježili i učenici 7. razreda s nastavnicom Ivanom Lončarić i knjižničarkom Tenom Babić Sesar.
Najprije su pročitali knjigu Pauk Oto koju je napisala i likovno oblikovala Manuela Vladić-Maštruko – posebno se usredotočivši na to kakav je pauk Oto bio prije nego što se odvažio zaviriti u stari sanduk u njegovu podrumu (mrzovoljan, ljut zbog toga što vjetar puše i mrsi mu mrežu), a kakav je kasnije postao (veseo, kreativan, sprijateljio se s vjetrom). Potom su oblikovali svoju knjigu o avanturama toga odvažnoga pauka. Učenici su sudjelovali u razgovoru o knjizi, a posebno su bili kreativni u crtanju, bojanju i izrezivanju likova i predmeta iz priče.
Mjesec hrvatske knjige u školskoj su knjižnici našega Centra u ponedjeljak, 14. studenoga 2022. godine obilježili i učenici 7. razreda s nastavnicom Ivanom Lončarić i knjižničarkom Tenom Babić Sesar.
Najprije su pročitali knjigu Pauk Oto koju je napisala i likovno oblikovala Manuela Vladić-Maštruko – posebno se usredotočivši na to kakav je pauk Oto bio prije nego što se odvažio zaviriti u stari sanduk u njegovu podrumu (mrzovoljan, ljut zbog toga što vjetar puše i mrsi mu mrežu), a kakav je kasnije postao (veseo, kreativan, sprijateljio se s vjetrom). Potom su oblikovali svoju knjigu o avanturama toga odvažnoga pauka. Učenici su sudjelovali u razgovoru o knjizi, a posebno su bili kreativni u crtanju, bojanju i izrezivanju likova i predmeta iz priče.
Mjesec hrvatske knjige u školskoj su knjižnici našega Centra u ponedjeljak, 14. studenoga 2022. godine obilježili i učenici 7. razreda s nastavnicom Ivanom Lončarić i knjižničarkom Tenom Babić Sesar.
Najprije su pročitali knjigu Pauk Oto koju je napisala i likovno oblikovala Manuela Vladić-Maštruko – posebno se usredotočivši na to kakav je pauk Oto bio prije nego što se odvažio zaviriti u stari sanduk u njegovu podrumu (mrzovoljan, ljut zbog toga što vjetar puše i mrsi mu mrežu), a kakav je kasnije postao (veseo, kreativan, sprijateljio se s vjetrom). Potom su oblikovali svoju knjigu o avanturama toga odvažnoga pauka. Učenici su sudjelovali u razgovoru o knjizi, a posebno su bili kreativni u crtanju, bojanju i izrezivanju likova i predmeta iz priče.