« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
MAPS je tehnika osobnog usmjerenog planiranja za učenike Centra za odgoj i obrazovanje Ivan Štark. Organizira se za učenike osmih razreda u svrhu njihove profesionalne orijentacije. U procesu MAPS-a sudjeluje učenik za kojem se MAPS organizira, njegova obitelj i prijatelji,
učitelji, ravnateljica, psihologinja te pedagoginja. Voditeljice su naizmjenično psihologinja i pedagoginja.
Proces planiranja MAPS-a sastoji se od 7 ključnih koraka/pitanja:
1) Koja je životna priča/povijest učenika?
2) Koje su nade i snovi za učenika?
3) Koja su noćne more/strahovi za učenika?
4) Koje su osobine učenika?
5) Koje su snage, talenti i sposobnosti učenika?
6) Što je učeniku potrebno kako bi se ostvarili njegovi snovi?
7) Koji je plan za ostvarivanje ciljeva za učenika? Kako bi izgledao idealan dan učenika?
Ova tehnika predstavlja odličan način za međusobno upoznavanje svih sudionika. Učeniku koji je u centru MAPS-a omogućava da se osjeća prihvaćenim i da sudjeluje u raspravama koje se odnose na njega samoga. Sudjelujući u MAPS procesu učenici imaju priliku za učenje
o razlikama te stječu nove socijalne vještine. Roditeljima naših učenika MAPS pruža informacije o dostupnim uslugama i oblicima podrške
u odgoju i obrazovanju njihove djece. Omogućava roditeljima da upoznaju učitelje sa svojim djetetom te se potiče razvoj povjerenja između roditelja i svih odgojno-obrazovnih djelatnika
koji rade s učenikom. Primjena MAPS tehnike ima pozitivan učinak u odnosu na dobrobit i kvalitetu življenja učenika s teškoćama u razvoju (veća prihvaćenost učenika u razrednom okruženju, razvoj
učenikovih socijalnih i komunikacijskih vještina, učvršćivanje prijateljstava te učestalije druženje u slobodno vrijeme).