Centar „Liče Faraguna“ Labin
Šćiri 3
Labin 52220
KLASA: 112-02/24-01/01
URBROJ: 2163-4-8-24-12
Labin, 21. kolovoza 2024. godine
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju IV (RAST IV)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII.““ temeljem poziva Europskog socijalnog fonda plus (ESF+) u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., a sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.), Zakonu o osobnoj asistenciji (NN 71/2023.) i važećim aktima Škole raspisuje se
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 5
- Mjesto rada: Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2024/2025. |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1 |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
1.OOS |
jednog pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
28 |
2 |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
2.OOS |
jednog pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
28 |
3 |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
3.OOS |
jednog pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
27 |
4. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
4.OOS |
jednog pomoćnika u nastavi za dva učenika |
30 |
5. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
5.OOS |
jednog pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
29 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme, do kraja školske godine 2024/2025.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba
- Pomoćnik u nastavi mora imati najmanje razinu obrazovanja 4.2 HKO-a (minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje).
- Pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati i ispunjava ostale uvjete za pomoćnika u nastavi propisane ovim Zakonom. Iznimno, pomoćnik u nastavi može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne može pružati potporu tijekom odgojno-obrazovnog procesa svom članu obitelji, osim kada na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
- Pomoćnik u nastavi ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela
- Zadovoljavanje posebnih uvjeta propisanih člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (”Narodne novine” broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 155/23, 156/23).
OPIS POSLOVA:
Cilj potpore pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika je izjednačavanje mogućnosti učenika u svrhu osiguravanja njemu primjerenog odgoja i obrazovanja s tendencijom osamostaljivanja i sudjelovanja učenika u školskoj sredini.
Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te vršnjacima učenika u razredu, poslovi prema zaduženju ravnatelja ustanove nakon završetka nastavne godine i drugi poslovi sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (NN 85/2024.).
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu do kraja školske godine, a kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela), te sve tražene priloge.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidat/kandidatkinja dužan/na je priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radne knjižice,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju dužne su uz prijavu na javni poziv priložiti dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o priznanju statusa iz kojeg je vidljivo navedeno pravo prednosti i dokaz da su nezaposlene.
Osobe koja se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19, 84/2, 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13, 98/19), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) ili članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) dužne su se u prijavi na javni poziv pozvati na to pravo i uz prijavu na javni poziv, pored navedenih isprava, odnosno priloga, priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji dužna je u prijavi na javni poziv pored navedenih isprava odnosno priloga priložiti i sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, potražiti na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf.
Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata uz prijavu na oglas dužna je, pored navedenih isprava odnosno priloga priložiti i sve potrebne dokaze koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf.
Prijavom na Javni poziv smatra se da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka iz priložene dokumentacije, a koja će se obrađivati u svrhu provođenja selekcijskog postupka sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18 i Uredba (EU) 2016/679).
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 29. kolovoza 2024. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu školske ustanove:
Centar „Liče Faraguna“ Labin, Šćiri 3, Labin 52220, s naznakom „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju. Od 1. srpnja 2024. godine, Ministarstvo znanosti i obrazovanja više ne priznaje edukaciju od 20 sati za pomoćnike u nastavi. Sukladno uputama Ministarstva pomoćnik u nastavi mora imati završen program obrazovanja odraslih, iznimno edukaciju od 20 sati ako je završena do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji. Program osposobljavanja će se održati ukoliko bude postojala potreba i interes.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Rezultati Javnog poziva bit će objavljeni na web stranici školske ustanove, te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
REPUBLIKA HRVATSKA
ISTARSKA ŽUPANIJA
CENTAR „LIČE FARAGUNA“ LABIN
52220 L A B I N - Šćiri 3
tel. : 052 052/854 604
Br. mob.: 099/4937649
e - mail : ured@centar-licefaraguna-labin.skole.hr
KLASA: 112-02/24-01/01
URBROJ: 2163-4-8-24-1
Labin, 8. veljače 2024. godine
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju III (RAST III)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama - faza VI referentni broj: SF.2.4.06.01.“
Centar „Liče Faraguna“ Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 1
- Mjesto rada: Labin
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
IV.OOS |
pomoćnik u nastavi za jednog učenika |
25 sati tjedno |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2023/2024.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik, mora imati završenu edukaciju/osposobljavanje te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvan učioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od ožujka 2024. godine do lipnja 2024. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- potvrda ili elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (HZMO) kojim se prikazuje se radno-pravni status osiguranika (e-radna knjižica),
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
- kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 158/03, 198/03,138/06 i 45/11) te u skladu Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/2015., 70/2019., 47/2020 i 123/23), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.
U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi Matije Vlačića Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama škole.
Rok za podnošenje prijava je osam dana (8) od dana objave javnog poziva, zaključno sa 20. veljače 2024. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:
- poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:
Centar „Liče Faraguna“ Labin, Šćiri 3, 52220, Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“ ili
- elektroničkom poštom na ured@centar-licefaraguna-labin.skole.hr
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Osposobljavanje pomoćnika u nastavi provesti će stručna služba Centra „Liče Faraguna“ Labin.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove, te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
REPUBLIKA HRVATSKA
ISTARSKA ŽUPANIJA
CENTAR „LIČE FARAGUNA“ LABIN
52220 L A B I N - Šćiri 3
tel. : 052 052/854 604
Br. mob.: 099/4937649
e - mail : ured@centar-licefaraguna-labin.skole.hr
KLASA: 112-02/23-01/05
URBROJ: 2163-4-8-23-1
Labin, 17. kolovoza 2023. godine
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju III (RAST III)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama - faza VI referentni broj: SF.2.4.06.01.
Centar „Liče Faraguna“ Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 6
- Mjesto rada: Labin
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
I.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
I.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
II.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
II.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
III.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
|
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
IV.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2023/2024.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik, mora imati završenu edukaciju/osposobljavanje te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu,
- Pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvan učioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2023. godine do lipnja 2024. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- potvrda ili elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (HZMO) kojim se prikazuje se radno-pravni status osiguranika (e-radna knjižica),
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Na natječaj se mogu pod jednakim uvjetima javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08. i 69/17.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i priložiti sve dokaze o priznatom statusu. Navedeni kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Slijedom navedenoga:
- kandidat/kinja koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te članku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: branitelji-popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti.
Kandidat koji je stekao inozemnu obrazovnu kvalifikaciju u inozemstvu dužan je u prijavi na natječaj priložiti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o stručnom priznavanju inozemne visokoškolske kvalifikacije u skladu sa Zakonom o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija (NN 158/03, 198/03,138/06 i 45/11) te u skladu Zakona o reguliranim profesijama i priznavanju inozemnih stručnih kvalifikacija (Narodne novine, broj 82/2015., 70/2019. i 47/2020), rješenje Ministarstva znanosti i obrazovanja o priznavanju inozemne stručne kvalifikacije radi pristupa reguliranoj profesiji.
U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), svi kandidati u predmetnom natječaju podnošenjem prijave daju svoju suglasnost (privolu) Osnovnoj školi Matije Vlačića Labin da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu potrebe provedbe natječaja sukladno propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, te da ih može objaviti na oglasnim pločama i web stranicama škole.
Rok za podnošenje prijava je osam dana (8) od dana objave javnog poziva, zaključno s 25. kolovoza 2023. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se:
- poštanskom pošiljkom na adresu školske ustanove:
Centar „Liče Faraguna“ Labin, Šćiri 3, 52220, Labin, s naznakom za „Za javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi“ ili
- elektroničkom poštom na ured@centar-licefaraguna-labin.skole.hr
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Edukaciju će organizirati Grad Labin.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Rezultati Javnog poziva biti će objavljeni na web stranici školske ustanove, te se time smatra da su svi kandidati obaviješteni na isti način i u istom roku.
Kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješćuje se pisanom preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
CLF Javni poziv OS CLFL PUN 2023-24.docx
Odluka - Centar Lice Fargauna Labin.pdf
Centar ''Liče Faraguna''
LABIN
Klasa: 112-02/22-01/03
Urbroj: 2144/01-55-72-22-5
Labin, 22.12.2022.g.
Obavijest kandidatima
U svezi natječaja objavljenog dana 16. studeni 2022.g. na internet stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i web stranicama Centra Liče Faraguna Labin za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju, na nepuno, određeno radno vrijeme – 25 sati tjedno, obavještavamo Vas da je odlukom ravnateljice Centra, uz prethodnu suglasnost Školskog odbora, za obavljanje navedenih poslova izabrana Alenka Mendiković.
Ravnateljica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
Centar „Liče Faraguna“ Labin
Šćiri 3
52220 Labin
KLASA: 112-02/22-01/03
URBROJ: 2144/01-55-72-22-1
Labin, 16. studeni 2022.
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju II (RAST II)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.'' temeljem poziva UP.03.2.1.07. Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Centar Liče Faraguna Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 1
- Mjesto rada: Centar Liče Faraguna Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2022/2023 |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
III. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2022/2023.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
- Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radne knjižice,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju dužne su uz prijavu na javni poziv priložiti dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o priznanju statusa iz kojeg je vidljivo navedeno pravo prednosti i dokaz da su nezaposlene.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), te članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužan/a se u prijavi na javni poziv pozvati na to pravo, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ 84/21) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03,148/13 i 98/19), uz prijavu na oglas dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14 i 39/18), uz prijavu na oglas dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 24. studeni 2022. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu Centra: Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
___________________________________________________________________________________________________________________________
Centar ''Liče Faraguna''
LABIN
Klasa: 112-02/22-01/01
Urbroj: 2144/01-55-72-22-11
Labin, 2.9.2022.g.
Obavijest kandidatima
U svezi natječaja objavljenog dana 9. kolovoza 2022.g. na internet stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i web stranicama Centra Liče Faraguna Labin za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju, na nepuno, određeno radno vrijeme – 25 sati tjedno, obavještavamo Vas da su odlukom ravnateljice Centra, uz prethodnu suglasnost Školskog odbora, za obavljanje navedenih poslova izabrani Nikolina Rački, Aldijana Josipović, Tanja Milevoj, Roberta Mijaton, Gordana Zahtila, Dijana Raguž i Ivona Kiršić.
Ravnateljica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
Centar „Liče Faraguna“ Labin
Šćiri 3
52220 Labin
KLASA: 112-02/22-01/01
URBROJ: 2144/01-55-72-22-1
Labin, 9. kolovoza 2022.
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju II (RAST II)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza V.'' temeljem poziva UP.03.2.1.07. Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.
Centar Liče Faraguna Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 7
- Mjesto rada: Centar Liče Faraguna Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2022/2023 |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1.
|
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
I. OOS |
pomoćnika u nastavi za više učenika |
25 |
2. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
I. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
3. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
II. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
4. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
II. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
5. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
III. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
6. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
IV. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
7. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
V. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2022/2023.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
- Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2022. godine do lipnja 2023. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radne knjižice,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju dužne su uz prijavu na javni poziv priložiti dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o priznanju statusa iz kojeg je vidljivo navedeno pravo prednosti i dokaz da su nezaposlene.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), te članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužan/a se u prijavi na javni poziv pozvati na to pravo, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ 84/21) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03,148/13 i 98/19), uz prijavu na oglas dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14 i 39/18), uz prijavu na oglas dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 17. kolovoza 2022. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu Centra: Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Edukaciju će organizirati Grad Labin u prostorijama Pučkog otvorenog učilišta u Labinu prije početka nastave.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
___________________________________________________________________________________________________________________________
Centar ''Liče Faraguna''
LABIN
Klasa: 602-10/21-01/10
Urbroj: 2144/01-55-72-01-21-5
Labin, 16.9.2021.g.
Obavijest kandidatima
U svezi natječaja objavljenog dana 25. kolovoza 2021.g. na internet stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i web stranicama Centra Liče Faraguna Labin za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju, na nepuno, određeno radno vrijeme – 25 sati tjedno, obavještavamo Vas da je odlukom ravnateljice Centra, uz prethodnu suglasnost Školskog odbora, za obavljanje navedenih poslova izabrana Ivona Kiršić, stručna prvostupnica (baccalaurea) predškolskog odgoja (bacc. paed.).
Ravnateljica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
Klasa: 602-10/20-01/09
Urbroj: 2144/01-55-72-01-21-14
Labin, 3.9.2021.g.
Obavijest kandidatima
U svezi natječaja objavljenog dana 11. kolovoza 2021.g. na internet stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i web stranicama Centra Liče Faraguna Labin za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju, na nepuno, određeno radno vrijeme – 25 sati tjedno, obavještavamo Vas da su odlukom ravnateljice Centra, uz prethodnu suglasnost Školskog odbora, za obavljanje navedenih poslova izabrani Nikolina Rački, Aldijana Josipović, Tanja Milevoj, Roberta Mijaton, Gordana Zahtila i Dijana Raguž.
Ravnateljica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
Centar „Liče Faraguna“ Labin
Šćiri 3
52220 Labin
KLASA: 602-10/21-01/10
URBROJ: 2144/01-55-72-01-21-1
Labin, 25. kolovoza 2021.
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju (RAST)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV“ temeljem poziva UP.03.2.1.06 Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.,
Centar Liče Faraguna Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 1
- Mjesto rada: Centar Liče Faraguna Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2021/2022 |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1.
|
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
2. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2021/2022.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
- Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2021. godine do lipnja 2022. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radne knjižice,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 2. rujna 2021. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu Centra: Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
Centar „Liče Faraguna“ Labin
Šćiri 3
52220 Labin
KLASA: 602-10/21-01/09
URBROJ: 2144/01-55-72-01-21-1
Labin, 11. kolovoza 2021.
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
U sklopu projekta „Ravnomjerna socijalna i obrazovna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju (RAST)“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV“ temeljem poziva UP.03.2.1.06 Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.,
Centar Liče Faraguna Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI
Broj traženih osoba: 6
- Mjesto rada: Centar Liče Faraguna Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2021/2022 |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1.
|
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
3. OOS |
pomoćnika u nastavi za više učenika |
25 |
2. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
1. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
3. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
5. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
4. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
4. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
5. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
2. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
6. |
Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
3. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
- Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2021/2022.
UVJETI:
- Pomoćnik u nastavi mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
- Dodatno uz prethodno navedene uvjete, stručni komunikacijski posrednik još mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu u trajanju od rujna 2021. godine do lipnja 2022. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- rodni list,
- uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
- elektronički ispis radne knjižice,
- potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja pisanog ugovora kandidat/kandidatkinja će priložiti izvornik.
Rok za podnošenje prijava na javni natječaj je zaključno s 19. kolovoza 2021. godine.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu Centra: Centar ''Liče Faraguna'' Labin, Šćiri 3, 52220 Labin.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju te koja je vlastoručno potpisana.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Edukaciju će organizirati Grad Pazin dana od 1. do 3. rujna 2021. godine u poslijepodnevnim satima u prostorijama Spomen doma u Pazinu.
Kandidati koji su već završili program edukacije za poslove PUN/SKP trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka koje provodi odabrana škola.
Ravnateljica Centra:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
___________________________________________________________________________________________________________________________
Centar ''Liče Faraguna''
LABIN
Klasa: 602-10/20-01/05
Urbroj: 2144/01-55-72-01-20-9
Labin, 02.09.2020.g.
Obavijest kandidatima
U svezi natječaja objavljenog dana 17. kolovoza 2020.g. na internet stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i web stranicama Centra Liče Faraguna Labin za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju, na nepuno, određeno radno vrijeme – 25 sati tjedno, obavještavamo Vas da su odlukom ravnateljice Centra, uz prethodnu suglasnost Školskog odbora, za obavljanje navedenih poslova izabrani Nikolina Rački, Aldijana Josipović, Tanja Milevoj i Roberta Mijaton.
Ravnateljica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
___________________________________________________________________________________________________________________________
KLASA: 602-10/20-01/04
URBROJ: 2144/01-55-72-01-20-1
DATUM: 17. kolovoza 2020.
U sklopu projekta „INkluzivne škole 5+“ koji se provodi u okviru instrumenta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III“ temeljem poziva UP.03.2.1.03 Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.,
Centar ''Liče Faraguna'' Labin kao partner u projektu raspisuje
JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju
Radno mjesto: POMOĆNIK/CA U NASTAVI,
STRUČNO KOMUNIKACIJSKI POSREDNIK/CA
Broj traženih osoba: 4
Mjesto rada: Labin
R.br. |
Naziv škole i sjedište |
Razred 2020./2021. |
Traži se uključivanje: |
Broj sati tjedno |
1. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
2.OOS |
pomoćnika u nastavi za više učenika |
25 |
2. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
1.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
3. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
4.OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
4. |
Centar "Liče Faraguna" Labin, Šćiri 3, 52220 Labin |
5. OOS |
pomoćnika u nastavi za jednog učenika |
25 |
-
Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2020./2021.
UVJETI:
-
Pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik mora biti osoba koja ima minimalno četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
-
Protiv te osobe nije pokrenut kazneni postupak.
-
stručno komunikacijski posrednik mora imati završenu edukaciju te stečene kompetencije za taj posao, te je obvezan prilikom selekcije isto i dokazati poslodavcu.
OPIS POSLOVA:
Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima. Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
Osnovna je zadaća stručno komunikacijskog posrednika pružati komunikacijsku potporu gluhim, nagluhim i gluhoslijepim učenicima u onom sustavu komunikacije koji preferira gluhi, nagluhi ili gluhoslijepi učenik: hrvatski znakovni jezik, prilagođeni hrvatski znakovni jezik (taktilni, locirani, vođeni) ili ostale sustave komunikacije koji se temelje na hrvatskom jeziku (simultana znakovno-govorna komunikacija, ručne abecede, titlovanje ili daktilografija, očitavanje govora s lica i usana, pisanje na dlanu i korištenje tehničkih pomagala). Poslovi stručnog komunikacijskog posrednika su: pružati komunikacijsku potporu u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, pripremati se za nastavu i neposredni rad s učenikom u svrhu objašnjavanja određenih pojmova učeniku prema uputama učitelja/nastavnika, pomagati učeniku pri upotrebi radnih materijala i korištenju udžbenika, dodatno pojasniti pojmove učeniku, poticati učenika na pisanje i izražavanje u onom sustavu komunikacije koji učenik preferira, a u skladu s učenikovim mogućnostima i sklonostima, poticati učenika na suradnju s ostalim učenicima, pružati pomoć u kretanju za gluhoslijepe učenike i osigurati prenošenje vizualnih/auditivnih informacija (opisivanje okoline u nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima), ispisivati na računalu tekst izlaganja predavača tijekom nastave, surađivati s učiteljima/nastavnicima i stručnim suradnicima te obavljati ostale poslove sukladno potrebama učenika.
S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani ugovor o radu sa pojedinom školom sukladno trajanju školske godine 2020./2021. kojima će se definirati međusobna prava i obveze.
U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.
Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:
-
dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
-
dokaz o državljanstvu (presliku domovnice),
- < >
uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 30 dana,
-
potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati
-
potvrdu ili certifikat o s
Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada.
Edukaciju u okviru provedbe projekta „INkluzivne škole 5+“ za školsku godinu 2020./2021. organizirat će Grad Pazin od 31. kolovoza do 2.rujna 2020. godine s početkom u 15,00 sati u prostorima Spomen doma u Pazinu.
Kandidati koji su već završili taj program trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju.
Odabir kandidata će se provesti sukladno Uputama za prijavitelje poziva broj UP.03.2.1.03.
Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a polaznici su prije sklapanja pisanog ugovora dužni dostaviti na uvid originalne dokumente.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili predaju osobnom dostavom na adresu Škole te moraju biti zaprimljene najkasnije do 24. kolovoza 2020. godine.
Prijavu je potrebno poslati s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručno komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju“.
Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka.
Ravnatelj/ica:
Martina Herceg, prof. rehabilitator
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Važni linkovi |
> MZOS |
> AZOO |
> CARNet |
> Grad Labin |
> AZOO Stručni skupovi |
> Zakoni i pravilnici ... |
> Virtualna šetnja |
Dnevni tisak |
> Večernji list |
> Jutarnji list |
> Naši foji |
> Labin.com |
> Glas Istre |
> 5portal |
Radio postaje |