Skup "Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika"
Autor: Administrator , 3. 3. 2016.
Naš Centar sudjelovao je na Znanstveno-stručnom skupu "Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika" u organizaciji Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru sa stručnim radom na temu "Prepoznavanje darovitosti gluhe djece" kojeg autorski potpisuju profesorice Jacqueline Bat, Tereza Szavai-Radić i Jasmina Švelec.
Naš Centar sudjelovao je na Znanstveno-stručnom skupu "Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika" u organizaciji Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru sa stručnim radom na temu "Prepoznavanje darovitosti gluhe djece" kojeg autorski potpisuju profesorice Jacqueline Bat, Tereza Szavai-Radić i Jasmina Švelec. Rad je rezultat dvaju projekata u nastavi kojima se učenicima viših razreda koji nastavu pohađaju po prilagođenom programu u našem Centru nastoje pružiti alati za razvijanje kretivnosti i potencijalne darovitosti, te ih pripremiti što potpunije za nastavak školovanja i moguću integraciju u redovni sustav kad je to moguće. Niz radova na Znanstveno-stručnom skupu bio je usmjeren ka razlikovanju darovitosti od talentiranosti za neko područje (likovno, glazbeno, jezično ili matematičko), razvojem metodike pristupa darovitom djetetu s posebnim osvrtom na izmjene u kurikulumu koje po prvi puta u obzir uzimaju darovitu djecu s razvojnim teškoćama integriranu u redovne škole. Rad predstavljen ispred našeg Centra, uz prikazivanje dva filma iz neposrednog rada s djetetom bio je vrlo zapažen od strane Odjela za izobrazbu učitelja i odgojitelja i rezultirao je ponudom suradnje sa Odjelom i Školskom knjigom na projektu samovrednovanja učenika u nastavi, uz mogućnost partnerske prijave projekta sa Sveučilištem u Zadru na lokalni IMPACT centar, u okviru kojeg bi COO "Slava Raškaj" zajedničkom razradom ciljeva i metodike praćenja darovite integrirane djece s razvojnim teškoćama mogao postati lider na području podrške integriranim učenicima s oštećenjima sluha i edukacije učitelja i nastavnika.