Svijet posebnih životinja
Autor: Administrator , 7. 6. 2013.
Učenici su prvo imali priliku čuti i pogledati prezentaciju o Josephine, zatim su poslušali priču iz slikovnice, a na kraju su samostalno izradili papirnate likove iz slikovnice. Imali smo i mali igrokaz. Bilo je izvrsno! Josephine, dođi nam opet!
INTERVJU S JOSEPHINE
-djevojčica se zove: Josephine Ida Zec
-ime slikovnice je: Animingles
-tema i sadržaj slikovnice:
U slikovnici se govori o životinjama koje su živjele na posebnom svijetu kojim je vladala kraljica Aurora. Životinje je stvorila Aurora ali su se one stalno svađale oko svega i svačega, pa ih je Aurora izmiješala i stvorila nove životinje - Animinglese (npr. muhu i konja - "muhokonj", žabu i bika - "žabo-bik", itd.). Nakon što ih je Aurora tako izmiješala ŽIVOTINJE SU SHVATILE DA IM JE BOLJE KAD SURAĐUJU, pa su tako nastavile živjeti u sreći i miru.
Malo smo popričali sa djevojčicom i postavili joj par pitanja...
-Kad si se počela prvi put baviti pisanjem i crtanjem i kako si došla na tu ideju?
Josephine: Prvo sam crtala normalne životinje,a onda sam kasnije došla na ideju da spojim dvije životinje u jednu. Time sam se počela baviti u petom razredu. Željela sam u početku da ono što sam radila bude igra, ali sam se predomislila i odlučila da bi bilo pametnije da to bude knjiga koja će ostati i čitati se i dalje po svijetu.
-Što najviše voliš kod stvaranjaslikovnica, koje izražavanje - pismeno ili slikovno?
Josephine: Više se volim slikovno izražavati.
-Kako su reagirali tvoji roditelji i prijatelji na to što radiš?
Josephine: Kad su saznali prva njihova reakcija je bila dobra. Jednog dana, prišao mi je prijatelj iz razreda i pitao me može li od mene dobiti autogram, kako bi kada postanem slavna mogao reći: "DA ,TO JE MOJA PRIJATELJICA!"
-Da li bi se i dalje htjela baviti pisanjem i crtanjem slikovnica ili bi htjela još nešto više od slikovnica - npr. pisanje romana?
Josephine: Htjela bih se baviti i dalje time, a za nešto više od toga još ne znam.
autorice članka: Petra Žigman, Valentina Debelić