
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 



"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
 
	 
	
		
		 
	
	
Dobrodošli!
Upravo ste zakoračili u naš školski kurikulum koji obuhvaća kratki prikaz nastavnoga plana i programa izbornih predmeta, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti te drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti, programa i projekata prema smjernicama hrvatskoga nacionalnog obrazovnog standarda.
2. Osnovni podaci o školi
| Naziv izvannastavne aktivnosti | ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB  | 
| Ciljevi |  - obuhvatiti što više učenika u što više raznovrsnih programa tjelesnog vježbanja;  - zadovoljiti i one interese učenika prema određenoj sportskoj disciplini koja se tijekom redovne nastave TZK-e ne može realizirati;    - omogućiti svim učenicima, a osobito talentiranima za neke sportske discipline razvijanje svojih sposobnosti do objektivno mogućih granica | 
| Namjena aktivnosti | Tjelesna i zdravstvena kultura | 
| Nositelj programa | Damir Kuvačić, prof. | 
| Način realizacije | Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane,natjecanja prema    rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ. Uključuje: Odbojka (mladići i djevojke), nogomet (mladići), atletika ekipno (mladići), kros (djevojke i mladići).  Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole-prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra. Sudjelovanje u manifestacijama “Homo si teć”, Hrvatski olimpijski dan….     | 
| Vremenik | Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo | 
| Troškovnik | Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti i ostalih potrebnih rekvizita). | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uključivanje učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih učenika. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti | ŠKOLSKA VOKALNA GRUPA  | 
| Ciljevi | -          Produbljivanje zanimanja prema zbornom muziciranju te razvijanje sluha -          Usavršavanje pjevačkih glazbenih sposobnosti  -          Razvoj osjećaja zajedništva u kolektivnom izvođenju -          Razvijanje osjećaja samopouzdanja i pozitivne slike o sebi -          Osposobiti učenike za samostalno nastupanje i izvođenje glazbenih djela -          Osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe -          Razvoj socijalnih kompetencija -          Obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika. | 
| Namjena aktivnosti | Umjetničko područje | 
| Nositeljica programa | Sandra Milotić Macan, prof. glazbene umjetnosti | 
| Način realizacije | Aktivnost se realizira zajedničkim probama dva puta tjedno, na kojima se uvježbava program, te predviđenim zajedničkim nastupima odnosno generalnim probama pred nastupe. Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama.  | 
| Vremenik | Aktivnost se odvija tijekom cijele školske godine, a intenzivira se za potrebe nastupa. Odvija se u 0-tom satu, 7. sat ili nakon 7. sata, ovisno o školskom rasporedu sati i dostupnosti polaznika | 
| Troškovnik | Predviđa se oko 200,00 kn za notne fascikle za nastupe te za potrebe fotokopiranja notnog materijala | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |  DEBATA | 
| Ciljevi | -          razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova; -          proširivanje opsega opće kulture -          sistematično pristupanje sadržajima | 
| Namjena aktivnosti | Demokracija, komunikacija | 
| Nositeljica programa | Sanja Bradić, prof. psihologije | 
| Način realizacije | Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima. | 
| Vremenik | Jednom tjedno, 2 školska sata. | 
| Troškovnik | Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe): -          sudjelovanje na seminarima – 180 kn; -          sudjelovanje na turnirima – 180 kn; -          smještaj u hostelu – 180 kn; -          prijevoz – 780 kn; -          Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    PLANINARSKA GRUPA   | 
| Ciljevi | -          dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom; -          povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju; -          poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih; -          razvijanje ekološke svijesti. | 
| Namjena aktivnosti | Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura | 
| Nositelj programa | Oliver Kvasina, prof. geografije | 
| Način realizacije | Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice. | 
| Vremenik | Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom | 
| Troškovnik | 2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta. Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |  ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU | 
| Ciljevi | -          razvijanje istraživačkih metoda; -          kreativan odnos prema engleskom jeziku; -          informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad | 
| Nositelj programa | Vanda Podgoršek, prof. | 
| Način realizacije | Grupni rad sa zainteresiranim učenicima       | 
| Vremenik | Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine | 
| Troškovnik | 200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti  |  MEĐUNARODNI KLUB PRIJATELJSTVA (ON-LINE KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU) | 
| Ciljevi | -          dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku uz upotrebu interneta; -          povezivanje s učenicima i nastavnicima iz drugih zemalja. | 
| Namjena aktivnosti | Jezično komunikacijsko; Društveno-humanističko. | 
| Nositelj programa | Draško Vučemilović, prof. | 
| Način realizacije | Posebno pripremljeni zadaci i rad na međunarodno dogovorenim temama (ja, prijatelji, škola, obitelj, zajednica, grad…) | 
| Vremenik | 70 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama) | 
| Troškovnik | Troškovi upotrebe interneta, fotokopiranja - 200 kn Troškovi međusobnih posjeta učenika bit će procijenjeni kad se za to steknu uvjeti | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata | Ovisno o području rada i zanimanja učenika te o zalaganju, iznimnim postignućima i predanom radu, na prijedlog nositelja programa, učenike se može nagraditi odličnom ocjenom iz engleskog jezika, informatike, povijesti, zemljopisa ili umjetnosti. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti | ŠKOLSKI FOTOGRAFI  | 
| Ciljevi | -          razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja; -          dokumentiranje važnih školskih događanja; -          razvijanje istraživačkih metoda; -          informiranje o aktuelnim temama i događanjima iz sfere učeničkih interesa. | 
| Namjena aktivnosti | Opća kultura, ,praktičan rad, umjetničko izražavanje. | 
| Nositeljica programa | Nataša Frković Đorđević, prof. | 
| Način realizacije | Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima    | 
| Vremenik | Subotama ili tijekom radnog tjedna u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine.. | 
| Troškovnik | 3.500 kn (izrada fotografija, potrošni materijal, prijevoz učenika) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | -          najbolji radovi bit će poslani na foto-natječaje -          sudjelovanje na međunarodnom natjecanju Alpe Adria -          evaluacija školskih izložbi | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |  NOVINARSKA DRUŽINA | 
| Ciljevi | -          istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja: -          razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova; -          obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika; -          razvoj analitičkog mišljenja; -          poticanje suradničkog rada. | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost | 
| Nositeljica  programa | Vanda Podgoršek, prof. | 
| Način realizacije | Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije, analize, teorijski i praktičan pristup uređivanju novina                                                    | 
| Vremenik | Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima. | 
| Troškovnik | Tisak školskog lista 7.500.000,00 kn Izrada fotografija 500,00 kn Diskete za snimanje 200,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine. Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri.. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    SCENSKA RADIONICA      | 
| Ciljevi | -          ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih; -          jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika; -          razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri | 
| Namjena aktivnosti | Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko | 
| Nositeljica  programa | Marijana Trinajstić, prof. | 
| Način realizacije | -          audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu; -          pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije; -          sudjelovanje voditeljice i članova SR na edukacijskim seminarima. | 
| Vremenik | 2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h | 
| Troškovnik | Oprema za scenu 100 kn Kostimi                150 kn Iznajmljivanje dvorane   1.500 kn Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza. Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti | EKO-KANTUNIĆ  | 
| Ciljevi | -          razvijanje i širenje ekološke svijesti; -          uređenje školskog vrta; -          formiranje učionice na otvorenom; -          stvaranje ugodnog kutka za provođenje slobodnog vremena; -          obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara; -          razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama | 
| Namjena aktivnosti | Praktičan rad, prirodoslovno područje | 
| Nositeljica  programa | Jasminka Škare Manojlović, prof. | 
| Način realizacije | -          rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje); -          nabava opreme i uređenje okoliša -          izrada plakata i postera -          sudjelovanje u projektima ekoloških udruga         | 
| Vremenik | Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 35 sati | 
| Troškovnik | Sezonsko bilje                                             500,00 kn Vaze i zemlja za cvijeće                              500,00 kn  Vrtni alat i boje                                        1.000,00 kn Alat za vrt                                                    500,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | .Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom) Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |        VOLONTERSKA JEZGRA   | 
| Ciljevi | -          razvoj humanih vrijednosti; -          preuzimanje socijalne odgovornosti; -          aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici; -          razvoj novih interesa; -          učenje pomoću neposrednih iskustava; | 
| Namjena aktivnosti | Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko | 
| Nositeljica  programa | Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | Vanškolsko volontiranje: -          kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć Školsko volontiranje: -    pomoć Školi u pripremi manifestacija (natjecanja, Dan                  škole…) | 
| Vremenik | Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko u okviru planiranih događanja | 
| Troškovnik | Autobusne kartice za prijevoz volontera                      600,00 kn Nagradni izlet za naj-volontere                                 1.200,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa. Upisivanje volonterskog angažmana u volonterske knjižice radi razvoja osobne volonterske „karijere“. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti | PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE („CRTA“)  | 
| Ciljevi | -          identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika; -          rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti -          rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima) -          postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija | 
| Namjena aktivnosti | Društveno-humanističko područje | 
| Nositeljica  programa | Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | -          3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama; -          dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte; -          suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj; -          individualni razgovori sa darovitima prema njihovim potrebama; -          testiranje sposobnosti. | 
| Vremenik | Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima i individualni razgovori) | 
| Troškovnik | Radni izlet na kraju ili početku školske godine       2.600,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa. Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile. | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE     | 
| Ciljevi | -          proširenje gradiva dodatne nastave; -          poticanje interesa za matematiku; -          razvoj matematičke kompetencije. | 
| Namjena aktivnosti | Matematičko- prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Karma Rubinić, prof. | 
| Način realizacije | Grupni i individualni rad; Metoda razgovora, izlaganja | 
| Vremenik | Pripreme za školsko takmičenje Pripreme za županijsko takmičenje Pripreme za takmičenje Alpe Adria | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK | 
| Ciljevi | -          poboljšane komunikacijske kompetencije i opća kultura; -          postizanje dodatnog gramatičkog znanja; -          uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Tatjana Šepić, prof. | 
| Način realizacije | Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno) Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor | 
| Vremenik | 35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje | 
Za učenike kojima je potrebna pomoć u učenju Škola organizira dopunsku nastavu.
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK | 
| Ciljevi | -          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Draško Vučemilović, prof. | 
| Način realizacije | Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe                       | 
| Vremenik | Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA –TALIJANSKI JEZIK | 
| Ciljevi | -          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju; -          poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Nataša Frković Đorđević, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                         | 
| Vremenik | 35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja talijanskog jezika | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA | 
| Ciljevi | -          pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave | 
| Namjena aktivnosti | Matematičko-prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Karma Rubinić, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                         | 
| Vremenik | 35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh u redovnoj nastavi | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA | 
| Ciljevi | -          pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave | 
| Namjena aktivnosti | Matematičko-prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Sanja Perman Benković, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                         | 
| Vremenik | 35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh u redovnoj nastavi | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – HRVATSKI JEZIK | 
| Ciljevi | -          osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju; -          poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Gordana Zurak, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                         | 
| Vremenik | 35 sati ukupno, prema rasporedu, alternativno 2.a i 2.b | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh iz hrvatskog jezika na državnoj maturi | 
| Naziv nastave |      FIZIKA-ASTRONOMIJA  | 
| Ciljevi | -          osposobljavanje učenika za nastavak školovanja zadovoljavanjem njihovih posebnih interesa za astronomske sadržaje koji nisu zastupljeni u redovnom programu, ali su s njima blisko povezani | 
| Namjena aktivnosti | -          Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno. | 
| Nositelj | Mladen Pantar, prof. | 
| Način realizacije | -          Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja, posjete zvjezdarnicama i Institutu Ruđer Bošković                                                                    | 
| Vremenik | 70 sati u trećem razredu opće gimnazije prema satnici (grupa od 14 učenika): 33 sati usvajanja novog gradiva + 37 sati terenskog rada, promatranja i ponavljanja usvojenog. | 
| Troškovnik | -          posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku; -          posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku; -          potrošni materijal    300,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju | 
| Naziv nastave |  POVIJEST – STARI GRADOVI NA PODRUČJU OPATIJSKE LIBURNIJE  | 
| Ciljevi | -          upoznavanje učenika s obilježjima zavičajne povijesti; -          razvijanje sposobnosti učenika za individualni i grupni istraživački rad; razumijevanje tehnika rada na različitim povijesnim izvorima; -          razvijanje komunikacijskih vještina, jasnog i argumentiranog iznošenja stavova; -          jačanje zanimanja za proučavanje kulturno-povijesne baštine i potrebe njezinog očuvanja. | 
| Namjena aktivnosti | Nastava pokriva društveno-humanističko područje | 
| Nositelj | Sanja Simper, prof. | 
| Način realizacije | Projektna i terenska nastava (obilazak lokaliteta i stručnih ustanova); Grupni i individualni rad; Izlaganje, prezentacija; Pisanje pismenih radova                                    | 
| Vremenik | 66 sati (2 sata tjedno) u 4. razredu opće gimnazije | 
| Troškovnik | Oko 4000,00 kn (karte za gradski i prigradski prijevoz, ulaznice u muzeje, potrošni materijal, telefon, Internet) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Provjeravanje i ocjenjivanje znanja ili aktivnosti učenika, bilješke o napredovanju | 
| Naziv nastave |      TALIJANSKI JEZIK – KULTURA I  CIVILIZACIJA  | 
| Ciljevi | -          usavršavanje znanja i vještina talijanskog jezika; -          razvijanje istraživačkih metoda;       -     kreativan odnos prema talijanskom jeziku | 
| Namjena aktivnosti | -          Nastava pokrivajezično-komunikacijsko područje, opću kulturu i praktičan rad. | 
| Nositelj | Nataša Frković Đorđević, prof. | 
| Način realizacije | Grupni rad, posjet kulturnim priredbama, stručna ekskurzija , izlaganja, seminari | 
| Vremenik | Tijekom cijele školske godine, prema rasporedu – 2 sata tjedno u četvrtom razredu opće gimnazije | 
| Troškovnik |  !.500,00 kn (Potrošni materijal Iznajmljivanje autobusa za izlet u Miramare, Trst, Italija) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Provjeravanje znanja učenika kroz pismene radove, seminarske radove i procjenu zalaganja. | 
| Naziv nastave | BIOLOGIJA – ZAŠTITA   ČOVJEKOVA OKOLIŠA  | 
| Ciljevi | -          osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom | 
| Namjena aktivnosti | Nastava pokriva prirodoslovno područje | 
| Nositelj | Irene Kuvačić, prof. | 
| Način realizacije | -          Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, posjet Eko-centru Beli na Cresu te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci; uključivanje u različite manifestacije na nivou grada i županije; suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament)                                                                    | 
| Vremenik | 70 sati u drugom razredu opće gimnazije, prema rasporedu | 
| Troškovnik | Cijena posjete Eko-centru Beli na Cresu – po učeniku 140 kn. | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava | 
| Naziv nastave |      BIOLOGIJA – ZAŠTITA OKOLIŠA  | 
| Ciljevi | -          Stjecanje osnovnih znanja o prirodnoj baštini RH i o zakonima koji ju štite; -          Sistematiziranje problema onečišćenja tla, vode i atmosfere i otkrivanje mogućih pravaca djelovanja u rješavanju tih problema; | 
| Namjena aktivnosti | Nastava pokriva prirodoslovno područje . | 
| Nositelj | Jasminka Škare Manojlović, prof. | 
| Način realizacije | -          Usmeno izlaganje, laboratorijski rad, razgovori, samostalni učenički rad , terenski rad (posjet opatijskim parkovima, rad u školskom vrtu), referati, seminari, izlaganja, posjet Parku prirode Učka te postrojenju za pročišćavanje otpadnih voda u Rijeci;  suradnja s ekološkom udrugom „Žmergo“ (eko-parlament) | 
| Vremenik | 70 sati u dijelu trećeg razreda opće gimnazije, prema rasporedu | 
| Troškovnik | Troškovi terenske nastave 500.00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava | 
| Naziv nastave |          INFORMATIKA | 
| Ciljevi | -          povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije; -          razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja; -          povećanje digitalne kompetencije | 
| Namjena aktivnosti | Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje. | 
| Nositelj | Sanja Perman Benković, prof. | 
| Način realizacije | -          Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi razredi).; -          Samostalni rad učenika (projekti, seminari); -          Korištenje intraneta i Interneta;                  | 
| Vremenik | 70    sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada, u drugom razredu opće gimnazije | 
| Troškovnik | Nema predviđenih troškova | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme. | 
| Naziv nastave | NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU ( DSD) | 
| Ciljevi | -          razvijanje jezičnih vještina (slušanje, govorenje, čitanje, pisanje); -          razvijanje lingvističkog mišljenja, sposobnosti i navika samostalnog korištenja gramatikom; -          upoznavanje civilizacije, kulture i osobitosti zemalja njemačkog govornog područja -          osposobljavanje učenika za daljnju izobrazbu i usavršavanje. | 
| Namjena aktivnosti | Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje. | 
| Nositelj | Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt) | 
| Način realizacije | -          nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika; -          u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu                                                           | 
| Vremenik | 2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja | 
| Troškovnik | -          sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena. Na kraju 4. razreda učenici polažu ispit za dobivanje njemačke jezične diplome. | 
| Naziv projekta | 16. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA  | 
| Ciljevi | -          stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu… | 
| Namjena aktivnosti | Projekt pokriva slijedeća područja: -          umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici), -          tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu) -          prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici) | 
| Nositelj programa | Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Škare Manojlović, D. Kuvačić). | 
| Način realizacije | -          grupna i individualna natjecanja; -          izlaganja na okruglim stolovima; -          pisanje članaka, intervjua                            | 
| Vremenik | Radni sastanci koordinatora prema pozivu domaćina (Grappa del Bassano); natjecanje početkom ožujka 2010. | 
| Troškovnik | Ukupni troškovi kreću se oko 30.000 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta.. Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini. | 
| Naziv projekta | DRŽAVNO NATJECANJE IZ TALIJANSKOG I ŠPANJOLSKOG JEZIKA | 
| Ciljevi | -          promocija romanskih jezika i same Škole -          povezivanje s drugim ustanovama | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijsko | 
| Nositelj programa | Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević , Agencija za odgoj i obrazovanje | 
| Način realizacije | -          individualna natjecanja; -          organizirano slobodno vrijeme natjecatelja; -          svečano otvaranje i zatvaranje natjecanja; -          informatička obrada rezultata | 
| Vremenik | 22.-25.4. 2010. | 
| Troškovnik | Ukupni troškovi kreću se oko 20.000, 00 kn a obuhvaćaju informatičku podršku, poklone mentorima i učenicima, turistički autobus za izlet, okrijepu za učenike i mentore. | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Vrednovanje samog natjecanja provodit će organizator. | 
| Naziv projekta |  PORTUGALSKA PUTOVANJA: SLJEDEĆA GENERACIJA | 
| Ciljevi | -          upoznavanje polaznika s luzofonskom kulturom; -          korištenje stranog jezika u svrhu kreativnog izričaja; -          poticanje polaznika na primjenu portugalskog jezika i izvan samog tečaja upućivanjem na dodatne dostupne izvore učenja; | 
| Namjena aktivnosti | -          jezično- komunikacijsko, umjetničko, opća kultura | 
| Nositelj programa | Dejan Rilak, BA (francuski jezik i književnost i portugalski jezik i književnost) | 
| Način realizacije | -          tečaj portugalskog jezika ; -          literarno-novinarska grupa (priprema kraćeg časopisa na portugalskom jeziku) -          književna grupa (interpretacija tekstova, poezije, izlaganje) -          zajednička priredba i obilježavanje Dana Portugalske Republike u Zagrebu | 
| Vremenik | 6.i 7. veljače 2010. (8 sati) 6. i 7. ožujka 2010. (8 sati) 27. i 28. ožujka 2010. (8 sati) 17. i 18 travnja 2010. (8 sati) Svibanj 2010 – priredba 8. lipnja 2010. – proslava DPR u Zagrebu | 
| Troškovnik | Prijevoz voditelja na relaciji Zagreb-Opatija-Zagreb 2600 kn Potrošni materijal                                                           400 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Internim evaluacijskim listićima Rezultati će se koristiti za dodatne programe i moguću implementaciju nastave portugalskog jezika kao izborne ili fakultativne nastave (pilot-projekt) | 
| Naziv projekta | POVIJESNO SJEĆANJE | 
| Ciljevi | - osvještavanje o žrtvama holokausta - promicanje ideja pomirenja i integracije - stvaranje svijesti o zajedničkim europskim vrijednostima | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijsko Društveno-humanističko | 
| Nositelj programa | Koordinatorica: Sonja Jurić, prof. ; suradnice: Milana Kovačević, Tatjana Matetić, Sanja Simper | 
| Način realizacije | -          rad na knjizi „Sjećanje na moje djetinjstvo 1944-1945- Lisa Wedorn“; -           pisanje literarnih radova na njemačkom jeziku na temu povijesnog sjećanja | 
| Vremenik | Tijekom školske godine 2009./10. na satovima njemačkog jezika u prvim razredima | 
| Troškovnik | Projekt ne zahtijeva dodatne izdatke | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Stručni žiri Veleposlanstva Republike Hrvatske u Beču bira 3 najbolja rada i nagrađuje autore dvodnevnom posjetom najvišim europskim vodopadima u nacionalnom parku „Hohe Tauern“ u austrijskoj pokrajini Salzburg. | 
| Naziv izleta | MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA | 
| Ciljevi | -          upoznavanje europske kulturne baštine -          jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi | 
| Namjena aktivnosti | -          Umjetničko i društveno-humanističko područje | 
| Nositelj programa | Marijana Trinajstić, Mladen Pantar, razrednici | 
| Način realizacije | Prema agencijskom itinereru, nakon odabira destinacije   | 
| Vremenik | Od 14. do 20. rujna 2010.. | 
| Troškovnik | Oko 2.200,00 kn po učeniku | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Razgovori na satovima razrednih odjela i na roditeljskim sastancima Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću | 
| Naziv izleta |        POSJET GLAVNOM GRADU RH | 
| Ciljevi | -          Razvijanje opće kulture, prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija; -          Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji | 
| Namjena aktivnosti | -          Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja. | 
| Nositelj programa | Oliver Kvasina, prof., Branka Topolnik, prof. | 
| Način realizacije |  Unajmljenim autobusima učenici prvih i drugih razreda odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu „Slavonija, Baranja, Srijem – temelji evropske civilizacije“, nakon čega je predviđen  razgled grada.       | 
| Vremenik | Cjelodnevni izlet 3. ili 10.10.2008. | 
| Troškovnik |       Po učeniku 140,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije. | 
| Naziv izleta | PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET | 
| Ciljevi | -          jačanje osjećaja pripadnosti školi, -          terenska nastava iz raznih područja | 
| Namjena aktivnosti | -          TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko | 
| Nositelj programa | Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu                                 | 
| Vremenik | 23.4. 2009. | 
| Troškovnik | Po sudioniku oko 120,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole. | 
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]