
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 



"...nastavak u obliku Viber zajednice Centar mature u kojoj se svakodnevno objavljuju relevantne novosti i u kojoj postoji mogućnost slanja privatne poruke, a odgovor na upit stiže u najkraćem mogućem roku. U Viber zajednici integriran je i chatbot koji služi kako bi davao odgovore ..."
(https://www.ncvvo.hr)
 
	 
	
		
		 
	
	
Pregled sadržaja:
1. Izvannastavne aktivnosti   
2. Dodatna nastava
3. Dopunska nastava
4. Izborna nastava
5. Fakultativna nastava
6. Projekti
7. Ekskurzije, izleti
8. Izvanškolske aktivnosti
| Naziv izvannastavne aktivnosti | ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB              | 
| Ciljevi | -         razvoj fizičkih sposobnosti i zdravlja; -         poboljšana socijalizacija i osjećaj pripadnosti školi; -         zadovoljavanje interesa učenika za pojedine grane fizičke kulture | 
| Namjena aktivnosti | Tjelesna i zdravstvena kultura | 
| Nositeljica programa | Zlata Mustapić, prof. | 
| Način realizacije | Pripreme i treninzi u slobodnim terminima dvorane, natjecanja prema rasporedu Saveza školskih sportskih klubova PGŽ. Uključuje: odbojku (mladići i djevojke); tenis (mladići i djevojke), košarka i nogomet za mladiće. Gostovanje u sportskom dijelu programa za Dan škole – prijatelja Pazinskog srednjoškolskog centra. Sudjelovanje u organiziranim sportskim manifestacijama („Homo si teć“, Hrvatski olimpijski dan…) | 
| Vremenik | Prema slobodnim terminima u dvorani Gorovo | 
| Troškovnik | Kako je teško predvidjeti do kojih destinacija u okviru sustava natjecanja treba putovati (Krk, Cres, Delnice, Crikvenica…) na osnovi prošlogodišnjih iskustava, procjenjuje se da bi zadovoljavajuća suma bila 6.000,00 kn (uključuje i obnavljanje fonda lopti po sportskim granama). | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uključenost učenika na treninge, uspjesi na natjecanjima što motivirajuće djeluje na uključivanje novih. Zalaganje učenika može se i dodatno nagraditi poticajnom ocjenom iz TZK. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |                          PJEVAČKI ZBOR | 
| Ciljevi | -         okupljanje što većeg broja zainteresiranih učenika; -         ovladavanje osnovnim pjevačkim tehnikama; -         osposobljavanje za višeglasno pjevanje i javne nastupe -         razvoj socijalnih kompetencija, -         obogaćivanje i proširivanje opće kulture učenika. | 
| Namjena aktivnosti | Umjetničko područje | 
| Nositeljica programa | Doris Kovačić, prof. glazbene umjetnosti | 
| Način realizacije | Aktivnost se prvenstveno ostvaruje probama na kojima se uvježbava program. Važan segment čine i nastupi zbora, kako oni vezani iz događanja u školi, tako i oni van nje. U proljeće 2009. zbor će sudjelovati na županijskoj smotri zborova „Glazbene dječje čarolije“ | 
| Vremenik | Probe zbora održavaju se 2 puta tjedno, sukladno slobodnom vremenu učenika-pjevača. | 
| Troškovnik | Za potrebe prijevoza učenika na županijsku smotru, potrebno je izdvojiti približno 500,00 kn. | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Vrednovanje će se izvršiti na dvije razine: globalnoj (postignuće zbora u cjelini, uspješnost izvedbe programa, redovitost dolazaka) i individualnoj (napredak u vokalnoj tehnici, opsegu glasa). Svaki će član na kraju nastavne godine dobiti usmeno mišljenje voditeljice o vlastitom napretku. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |                          DEBATA | 
| Ciljevi | -         razvijanje komunikacijskih, socijalnih i govorničkih vještina, vještina aktivnog slušanja, kritičkog mišljenja, rješavanja problema i sukoba, argumentiranog raspravljanja, tolerancije, samosvijesti i odgovornosti u iznošenju vlastitih stavova; -         proširivanje opsega opće kulture -         sistematično pristupanje sadržajima | 
| Namjena aktivnosti | Demokracija, komunikacija | 
| Nositeljica programa | Sanja Bradić, prof. psihologije | 
| Način realizacije | Održavanje tjednih sastanaka u školskim učionicama, određivanje teza debatiranja, priprema i informiranje o pojmovima teze putem Interneta ili stručne literature, interno vježbanje i pripreme za turnire. Sudjelovanje na turnirima. | 
| Vremenik | Jednom tjedno, 2 školska sata. | 
| Troškovnik | Predviđeni troškovi za 6 najboljih debatanata ( 2 ekipe): -         sudjelovanje na seminarima – 180 kn; -         sudjelovanje na turnirima – 180 kn; -         smještaj u hostelu – 180 kn; -         prijevoz – 780 kn; -         Ljetna škola demokracije – 9.000,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Vrednovanje debate vršit će se analizom uključenosti i stalnosti prijavljenih učenika te posebno uspjesima na turnirima. Pojedinačno zalaganje i napredak može se ocijeniti poticajnom ocjenom unutar predmeta: psihologije, logike, sociologije, etike, filozofije, politike i gospodarstva, povijesti ili hrvatskog jezika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    PLANINARSKA GRUPA | 
| Ciljevi | -         dodatno povezivanje učenika i nastavnika međusobno, kao i zajedničko povezivanje s prirodom; -         povezivanje teoretskih znanja iz prirodoslovnih predmeta sa novim spoznajama u izvornom okruženju; -         poboljšanje psihofizičkog razvoja i stjecanje dodatnih vještina svih uključenih; -         razvijanje ekološke svijesti. | 
| Namjena aktivnosti | Praktičan rad, prirodoslovlje, tjelesna i zdravstvena kultura | 
| Nositelj programa | Oliver Kvasina, prof. geografije | 
| Način realizacije | Organizacija izleta i boravak u planinskim prostorima naše okolice. | 
| Vremenik | Jednodnevni izleti u jesen i proljeće, subotom ili nedjeljom | 
| Troškovnik | 2 izleta planirana su s korištenjem unajmljenog autobusa, dnevni najam cca 2.500,00 kn, ukupne potrebe cca 5.000,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Primjenjiva znanja iz geografije, biologije i TZK moguće je učenicima vrednovati ocjenom iz zalaganja iz tih predmeta. Ukupni uspjeh programa bit će vidljiv iz stupnja realiziranih izleta i iz ukupnog broja uključenih učenika i nastavnika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    ZeeN – ZIDNE NOVINE NA ENGLESKOM JEZIKU | 
| Ciljevi | -         razvijanje istraživačkih metoda; -         kreativan odnos prema engleskom jeziku; -         informiranje o aktualnim događajima i temama iz sfere učeničkih interesa | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijska, opća kultura, praktičan rad | 
| Nositelj programa | Vanda Podgoršek, prof. | 
| Način realizacije | Grupni rad sa zainteresiranim učenicima. | 
| Vremenik | Subotama ili radnim tjednom u dogovoru s učenicima, tijekom cijele školske godine | 
| Troškovnik | 200 kn (potrošni materijal: hamer papir, flomasteri, boje, ljepilo, selotejp…) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Učenička postignuća vrednovat će se ocjenom u rubrici aktivnost, a može doprinijeti i višoj zaključnoj ocjeni iz engleskog jezika. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti  |    HR –ES (on-line povezivanje s estonskim učenicima)              | 
| Ciljevi | -         dodatno osposobljavanje za govornu i pisanu komunikaciju na engleskom jeziku; -         poboljšanje informatičkih vještina i opće kulture; -         povezivanje s učenicima i nastavnicima iz Europske unije | 
| Namjena aktivnosti | Jezično komunikacijsko; Društveno-humanističko. | 
| Nositelj programa | Draško Vučemilović, prof. | 
| Način realizacije | Posebno pripremljenim zadacima, učenike se postupno vodi u predstavljanju sebe, škole, lokalne zajednice i RH uz istovremeno učenje o istim atributima kod estonskih učenika | 
| Vremenik | 35 sati ukupno ( 2-satni susreti u informatičkom kabinetu subotama) | 
| Troškovnik | - sama izvannastavna aktivnost ne iziskuje dodatne troškove. U slučaju dogovora o susretu grupa koje su se povezale, izradio bi se poseban troškovnik (vjerojatnije slijedeće školske godine) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata | Zalaganje i napredak učenika tijekom aktivnosti može se nagraditi odličnom ocjenom prvenstveno iz engleskog jezika, a opcionalno i iz informatike, povijesti, zemljopisa i umjetnosti. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    ŠKOLSKI FOTOGRAFI | 
| Ciljevi | -         razlikovanje bitnih i nebitnih stvari kroz prizmu fotografiranja -         gledanje s mozgom i znacima koji zbunjuju -         svijest o perspektivama fotografije -         širenje opće kulture -         dokumentiranje važnijih školskih događanja | 
| Namjena aktivnosti | Tehnologijska znanja,praktičan rad, umjetnost | 
| Nositelj programa | Mladen Pantar, prof. | 
| Način realizacije | Predavanja, terenski rad, posjećivanje izložbi, sudjelovanje na natjecanjima | 
| Vremenik | Radni dogovori tokom tjedna cijele školske godine, predavanja i posjete izložbama subotom. | 
| Troškovnik | Ukupno 3.520 kn (razvijanje filmova, izrada fotografija, foto-papir, toneri, prijevoz učenika) | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspješnost internih izložbi određivat će se blic-anketama u svrhu poboljšanja daljnjeg rada. Uspješne fotografe može se nagraditi poticajnom ocjenom za primjenu programskih sadržaja iz fizike, umjetnosti i ostalih nastavnih predmeta na koje se izložba fotografija odnosi. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    NOVINARSKA DRUŽINA | 
| Ciljevi | -         istraživanje i definiranje glavnih značajki pisanja: -         razvijanje jasnog izražavanja misli i stavova; -         obogaćivanje stručnog i osobnog rječnika; -         razvoj analitičkog mišljenja; -         poticanje suradničkog rada. | 
| Namjena aktivnosti | Jezično-komunikacijsko područje, umjetnost | 
| Nositelj programa | Gordana Zurak, prof. | 
| Način realizacije | Grupni i individualni rad, vježbe, prezentacije             | 
| Vremenik | Rad družine predviđen je subotom, jednom mjesečno, 3 školska sata. Prateće aktivnosti (slanje tekstova na LIDRANO, obilježavanje Dana žena i tiskanje školskog lista) odvijat će se prema zadanim datumima. | 
| Troškovnik | Tisak školskog lista 5.000,00 kn Izrada fotografija 500,00 kn Diskete za snimanje 200,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Rad učenika može se vrednovati ocjenom u predmetu ili nagraditi pohvalnicom i knjigom na kraju školske godine. Uspjeh programa pokazat će i broj prodanih školskih listova kao i plasman lista i radova na LIDRANO smotri.. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    EDUKACIJA O LJUDSKIM PRAVIMA I DEMOKRACIJI | 
| Ciljevi | -         stjecanje komunikacijskih i socijalnih vještina; -         razvoj istraživačkih vještina analizom znanstvene literature i kontaktiranjem znanstvenih institucija | 
| Namjena aktivnosti | Društveno-humanističko područje | 
| Nositelj programa | Sanja Simper, prof., Mirjana Latas, prof. , Tatjana Matetić, prof. | 
| Način realizacije | -grupni i individualni rad; -izlaganje, prezentacija, -intervjui; -pisanje članaka; Grupne posjete mjestima povijesnih događaja i institucijama uprave i samouprave u regiji | 
| Vremenik | 1-2 puta mjesečno, 2 školska sata, subotama | 
| Troškovnik | Predviđa se trošak od oko 5.000,00 kn za potrošni materijal, print papir, tonere, filmove, karte za gradski i prigradski prijevoz, sredstva za pisanje i crtanje | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | -         individualne ocjene iz znanja ili aktivnosti u srodnim predmetima -          maturalne radnje,seminarske radnje | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    SCENSKA RADIONICA | 
| Ciljevi | -         ostvarivanje glumačkih potencijala svih uključenih; -         jačanje suradničkih odnosa nastavnika i učenika; -         razvoj kreativnosti kroz stvaranje školske priredbe i sudjelovanje na LIDRANO smotri | 
| Namjena aktivnosti | Društveno-humanističko područje, umjetničko, jezično-komunikacijsko | 
| Nositelj programa | Marijana Trinajstić, prof. | 
| Način realizacije | -         audicija, radionice, uvježbavanje programa za školsku priredbu; -         pripreme i prijave za LIDRANO, radni izlet i gluma na otvorenom, sudjelovanje na okruglim stolovima, izrada plakata i sudjelovanje u prezentacijama Gimnazije | 
| Vremenik | 2 subote u mjesecu od 10 do 12,30 h | 
| Troškovnik | Oprema za scenu 100 kn Kostimi                150 kn Iznajmljivanje dvorane   1.500 kn Sudjelovanje na gradskoj razini Lidrana 60 kn po članu radionice, troškovi prijevoza. Čajevi, sokovi tijekom proba 200 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Isticanje učenika u radu procjenjuje se kroz stupnjeve: nadprosječno, prosječno i zadovoljavajuće. Prema ostvarenom postignuće voditeljica upućuje prijedloge razrednom ili nastavničkom vijeću za moguće pohvale/nagrade. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |    EKO-KANTUNIĆ | 
| Ciljevi | -         razvijanje i širenje ekološke svijesti; -         uređenje školskog vrta; -         formiranje učionice na otvorenom; -         obilježavanje važnijih datuma iz ekološkog kalendara; -         razvijanje dodatne suradnje s ekološkim udrugama | 
| Namjena aktivnosti | Praktičan rad, prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Jasminka Škare Manojlović, prof. | 
| Način realizacije | -         rad u vrtu (odstranjivanje korova, sadnja novih biljaka, obogaćivanje zemlje, zalijevanje); -         nabava opreme i uređenje okoliša -         izrada plakata i postera -         sudjelovanje u projektima ekoloških udruga   | 
| Vremenik | Tijekom školske godine u dogovoru s učenicima, ukupno 70 sati (2 sata tjedno) | 
| Troškovnik | Stol i klupe za radionicu na otvorenom   5.000,00 kn Sezonsko bilje                                          1.000,00 kn Vaze i zemlja za cvijeće                          1.500,00 kn  Vrtni alat i boje                                       1.000,00 kn  Hamer i flomasteri                                     300,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | .Procjena korištenja Eko-kantunića u planirane svrhe ( kutić za odmor i relaksaciju, učionica na otvorenom) Zalaganje učenika može se nagraditi poticajnom ocjenom iz biologije. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |        VOLONTERSKA JEZGRA | 
| Ciljevi | -         razvoj humanih vrijednosti; -         preuzimanje socijalne odgovornosti; -         aktivno sudjelovanje u široj društvenoj zajednici; -         razvoj novih interesa; -         učenje pomoću neposrednih iskustava; | 
| Namjena aktivnosti | Volonterski rad pokriva sva područja, prvenstveno društveno-humanističko | 
| Nositelj programa | Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | Vanškolsko volontiranje: -         kroz volonterski program riječke udruge „Smart“ povezivanje volontera sa raznim udrugama i institucijama kojima je potrebna pomoć Školsko volontiranje: -         osmišljavanje i vođenje raznih aktivnosti za svoje vršnjake (origami, salsa, instrukcije iz raznih predmeta, kreativno pisanje, izrada nakita, društvene igre, likovna radionica…)                                     | 
| Vremenik | Vanškolsko volontiranje odvija se prema potrebi, a školsko subotama prema dogovoru voditelja-volontera sa svojim korisnicima | 
| Troškovnik | Autobusne kartice za prijevoz volontera                          600,00 kn Osvježavajući napitci i grickalice za sudionike volonterski vođenih radionica                                                                        1.200,00 kn Nagrade za naj-volontere na kraju školske godine        1.700,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Završni upitnik za volontere kojim će se obuhvatiti svi relevantni podaci za buduće planiranje i vođenje volonterskog programa. | 
| Naziv izvannastavne aktivnosti |        PSIHOLOŠKE RADIONICE ZA POTENCIJALNO DAROVITE I/ILI KREATIVNE UČENIKE („CRTA“) | 
| Ciljevi | -         identifikacija i praćenje potencijalno darovitih učenika; -         rad na razvoju samopoštovanja i drugih pozitivnih atributa ličnosti -         rad na projektima („U/O kutija knjiga“, „Youth in action“ - suradnja s mladim Šveđanima) -         postizanje dodatnih socijalnih i komunikacijskih kompetencija | 
| Namjena aktivnosti | Društveno-humanističko područje | 
| Nositelj programa | Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | -         3-satne psihološke radionice sa različitim centralnim temama; -         dodatni sastanci sa učenicima uključenim u projekte; -         suradnja s DSA i stipendiranje naših učenika za Ljetnu školu za darovite srednjoškolce u Njemačkoj | 
| Vremenik | Svake druge subote (radionice), radnim tjednom 1-2 sata (rad na projektima) | 
| Troškovnik | Psihometrijski materijal                      2.400,00 kn Osvježavajući napitci i grickalice           520,00 kn 30% troškova puta u Švedsku   (11 osoba)            2.200,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Nakon svake radionice vrši se interna evaluacija  koja voditeljici služi za poboljšanje slijedećeg susreta i ukupnog programa. Pokazatelj uspješnosti programa je i konstantna uključenost potencijalno darovitih s obzirom na to da nema nikakvih mehanizama prisile. | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE     | 
| Ciljevi | -         proširenje gradiva dodatne nastave; -         poticanje interesa za matematiku; -         razvoj matematičke kompetencije. | 
| Namjena aktivnosti | Matematičko- prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Karma Rubinić, prof. | 
| Način realizacije | Grupni i individualni rad; Metoda razgovora, izlaganja | 
| Vremenik | Pripreme za školsko takmičenje Pripreme za županijsko takmičenje Pripreme za takmičenje Alpe Adria | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA IZ TZK - ODBOJKA     | 
| Ciljevi | -         poboljšana tehnika baratanja loptom; -         zadržavanje visokog nivoa postignuća na svim nivoima natjecanja. | 
| Namjena aktivnosti | TZK | 
| Nositelj programa | Zlata Mustapić, prof. TZK | 
| Način realizacije | Strukturirane vježbe Pripreme za natjecanja | 
| Vremenik | Subotom od 8 do 10 h, ukupno 35 sati tijekom školske godine | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh na kraju Županijskog i Državnog prvenstva srednjih škola u odbojci | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA – TALIJANSKI JEZIK | 
| Ciljevi | -         poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije; -         postizanje dodatnog gramatičkog znanja; -         uključivanje u natjecanja iz talijanskog jezika | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Nataša Frković Đorđević, prof. | 
| Način realizacije | Neposredni rad s učenicima (individualno i grupno) Samostalni rad učenika uz mentorski nadzor | 
| Vremenik | 35 sati tijekom školske godine, 0-ti sat u popodnevnoj smjeni | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh učenika na natjecanjima iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje | 
| Naziv programa |  DODATNA NASTAVA - ENGLESKI JEZIK | 
| Ciljevi | -         poboljšane komunikacijske i općekulturalne kompetencije; -         postizanje dodatnog gramatičkog znanja; -         uključivanje u natjecanja iz engleskog jezika | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Vanda Podgoršek, prof. | 
| Način realizacije | Grupni i individualni rad; | 
| Vremenik | 2 školska sata subotom (od 10 do 12h) – tijekom školske godine 35 sati ukupno | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh učenika na natjecanjima iz engleskog jezika iz čega proizlazi i adekvatno nagrađivanje | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK | 
| Ciljevi | -         osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Draško Vučemilović, prof. | 
| Način realizacije | Frontalni, individualni, rad u grupama i parovima, kombinacije, samostalno pisanje zadataka, vježbe                                           | 
| Vremenik | Tijekom školske godine 35 sati ukupno, prema rasporedu | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – ENGLESKI JEZIK | 
| Ciljevi | -         osposobljavanje učenika za osnovnu govornu i pisanu komunikaciju; -         poboljšavanje jezično-komunikacijskih vještina | 
| Namjena aktivnosti | Jezično- komunikacijsko područje | 
| Nositelj programa | Vanda Podgoršek, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                             | 
| Vremenik | 35 sati ukupno, subotama od 12 – 14 h | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Zadaci objektivnog tipa na osnovnoj razini znanja engleskog jezika | 
| Naziv programa |  DOPUNSKA NASTAVA – MATEMATIKA | 
| Ciljevi | -         pomoć učenicima u svladavanju gradiva redovne nastave | 
| Namjena aktivnosti | Matematičko-prirodoslovno područje | 
| Nositelj programa | Karma Rubinić, prof. | 
| Način realizacije | Individualni i grupni rad                                             | 
| Vremenik | 35 sati u drugim razredima i 18 sati u trećim, prema rasporedu | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Uspjeh u redovnoj nastavi | 
| Naziv nastave |      FIZIKA - ASTRONOMIJA | 
| Ciljevi | -         osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene i tehnologijske kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom | 
| Namjena aktivnosti | -         Nastava pokriva praktičan rad, tehničko-tehnologijsko područje te prirodoslovno. | 
| Nositelj | Mladen Pantar, prof. | 
| Način realizacije | -         Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (opservacija), referati, seminari, izlaganja                             | 
| Vremenik | 70 sati u trećim i 64 sata u četvrtim razredima, prema satnici | 
| Troškovnik | -         posjet Riječkoj zvjezdarnici 30,00 kn po učeniku; -         posjet zvjezdarnici u Zagrebu ili Višnjanu 150,00 kn po učeniku; -         potrošni materijal    500,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Provjeravanje znanja učenika, bilješke o napredovanju | 
| Naziv nastave |      BIOLOGIJA – ZAŠTITA ČOVJEKOVA OKOLIŠA | 
| Ciljevi | -         osposobiti učenike za dodatne prirodoznanstvene kompetencije , koje nisu pokrivene redovnim programom | 
| Namjena aktivnosti | -         Nastava pokriva prirodoslovno područje . | 
| Nositelj | Irene Kuvačić, prof. | 
| Način realizacije | -         Frontalni rad, razgovori, samostalni rad učenika, terenski rad (posjet opatijskom parku), referati, seminari, izlaganja, sudjelovanje na Festivalu znanosti, posjet Eko-centru Beli na Cresu                                      | 
| Vremenik | 64    sata u četvrtim razredima, prema satnici | 
| Troškovnik | Iznajmljivanje autobusa za posjet Eko-centru Beli     1.300,00 kn Trajekt                                                                             700,00 Ulaznice     15 kn Ukupno po učenike 115,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Ostvarenje ciljeva procjenjuje se postignutim uspjehom u samostalnom radu, usmenom i pismenom provjeravanju učenika kroz cijelu školsku godinu, a rezultira zaključnom ocjenom iz predmeta Biologija – izborna nastava | 
| Naziv nastave |      INFORMATIKA | 
| Ciljevi | -         povećanje vještina, znanja i sposobnosti na području informacijske i komunikacijske tehnologije; -         razvoj logičkog i kritičkog razmišljanja; -         povećanje digitalne kompetencije | 
| Namjena aktivnosti | -         Izborna nastava pokriva tehničko-tehnologijsko i jezično-komunikacijsko područje. | 
| Nositelj | Sanja Perman Benković, prof. | 
| Način realizacije | -         Predavanja i vježbe u kabinetu informatike u skupinama od cca 15 učenika (drugi i treći razredi).; -         Samostalni rad učenika (projekti, seminari); -         Korištenje intraneta i Interneta;                      | 
| Vremenik | 70    Sati kroz školsku godinu, prema predviđenom rasporedu rada | 
| Troškovnik | Nema predviđenih troškova | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Pismeno i usmeno provjeravanje postignuća učenika, primjena znanja u izvođenju vježbe, pokazana samostalnost, vještina, uporaba opreme. | 
| Naziv nastave | NJEMAČKI JEZIK – NASTAVA ZA NJEMAČKU JEZIČNU DIPLOMU | 
| Ciljevi | -         povećanje komunikacijske kompetencije učenika | 
| Namjena aktivnosti | Nastava pokriva jezično-komunikacijsko područje. | 
| Nositelj | Sonja Jurić, prof., dr. Ulrich Dronske (Bundesverwaltungsamt) | 
| Način realizacije | -         nakon inicijalnog testa, u nastavu se uključuju učenici sa najmanje vrlo dobrim znanjem njemačkog jezika; -         u 4. razredu, učenici koji su redovito pohađali DSD-nastavu, pristupaju ispitu  | 
| Vremenik | 2 sata tjedno tijekom sve 4 godine školovanja | 
| Troškovnik | -         sve troškove snosi Zentralle fur das Auslandsschulwesen | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | U svakom polugodištu učenika se ocjenjuje sa po dvije ocjene iz usmenog izražavanja i dvije ocjene iz pismenog izražavanja iz kojih ravnopravno proizlazi zaključna ocjena. | 
| Naziv projekta | 15. MULTIDISCIPLINARNI SUSRET ALPE-ADRIA | 
| Ciljevi | -         stjecanje i poboljšanje brojnih kompetencija: jezično-komunikacijske, matematičke, informatičko-tehnologijske,prirodoznanstvene, socijalne, opću kulturu… | 
| Namjena aktivnosti | Projekt pokriva slijedeća područja: -         umjetničko (natjecanje u glazbi, fotografiji, grafici), -         tjelesno-zdravstveno (sportska nadmetanja u odbojci, malom nogometu, atletici i šahu) -         prirodoslovlje (natjecanje u kemiji, biologiji, fizici i matematici) | 
| Nositelj programa | Ravnateljica Ivanka Škarić, prof, koordinatorica Nataša Frković-Đorđević, mentori za pojedina područja (Rubinić, Pantar, I. Kuvačić, Mustapić, Škare Manojlović, D. Kuvačić). | 
| Način realizacije | -         grupna i individualna natjecanja; -         izlaganja na okruglim stolovima; -         pisanje članaka, intervjua                              | 
| Vremenik | 2        radni susret u listopadu 2008.; 3        radni susret u siječnju 2009.; 4        natjecanje u ožujku 2009.; 5        evaluacija – ožujak –listopad 2009. | 
| Troškovnik | Ukupni troškovi kreću se oko 115.000,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Za učenike: prema već ustaljenom načinu bodovanja u praktičnom i teoretskom dijelu natjecanja jasno su vidljivi rezultati učenika ili škole. Najuspješniji pojedinci mogu se i dodatno nagraditi ocjenom iz srodnog predmeta.. Evaluacija ukupnog projekta izvršit će se uhodanim načinom na međunarodnoj razini. | 
| Naziv izleta | MATURALNA EKSKURZIJA ČETVRTIH RAZREDA | 
| Ciljevi | -         upoznavanje europske kulturne baštine (Beč, Prag) -         jačanje osjećaja povezanosti i pripadnosti razredu i školi | 
| Namjena aktivnosti | -         Umjetničko i društveno-humanističko područje | 
| Nositelj programa | Vanda Podgoršek, Sanja Perman Benković, Oliver Kvasina | 
| Način realizacije | Agencijskim autobusom, noćno putovanje do Beča, razgledavanje Beča uz stručno vodstvo. Preostali dani u Pragu sa svakodnevnim posjetama kulturnim i povijesnim znamenitostima.                                                        | 
| Vremenik | Od 14. do 20. rujna 2008.. | 
| Troškovnik | Oko 2.200,00 kn po učeniku | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Razgovori na satovima razrednih odjela Analiza ekskurzije na Nastavničkom vijeću | 
| Naziv izleta |        POSJET GLAVNOM GRADU RH | 
| Ciljevi | -         Razvijanje opće kulture prirodoznanstvenih i socijalnih kompetencija; -         Jačanje osjećaja pripadnosti Gimnaziji | 
| Namjena aktivnosti | -         Kroz upoznavanje glavnog grada , obrada umjetničkih, društveno-humanističkih i prirodoslovnih sadržaja. | 
| Nositelj programa | Oliver Kvasina, prof. | 
| Način realizacije |  Unajmljenim autobusima svi učenici, razrednici i uprava škole odlaze u jutarnjim satima za Zagreb gdje uz pratnju vodiča posjećuju izložbu stećaka i Botanički vrt. Za učenike prvih razreda predviđen je razgled grada.                           | 
| Vremenik | Cjelodnevni izlet 18.10.2008. | 
| Troškovnik | Po učeniku 130,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Razgovori na satovima razrednog odjela te u nastavi povijesti, likovne umjetnosti, geografije i biologije. | 
| Naziv izleta | PROSLAVA DANA ŠKOLE – RADNI IZLET | 
| Ciljevi | -         jačanje osjećaja pripadnosti školi, -         terenska nastava iz raznih područja | 
| Namjena aktivnosti | -         TZK, praktičan rad, prirodoslovno, humanističko | 
| Nositelj programa | Učeničko vijeće + Mira Verunica, dipl. psih. | 
| Način realizacije | Zajednički izlet u prirodu svih učenika i nastavnika sa pripremljenim sadržajima za učenje i zabavu                                    | 
| Vremenik | 19.3. 2009. | 
| Troškovnik | Po sudioniku oko 120,00 kn | 
| Način vrednovanja i korištenja rezultata vrednovanja | Anketa na povratku sa izleta; koristit će se za pripremu slijedeće proslave Dana škole. | 
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]