« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Međunarodni projekt Our Cells – Our Power kojeg su učenici Gimnazije Metković provodili s učenicima iz partnerske škole Agrupamento de Escolas de Vila Vicosa iz Portugala te s partnerskim školama Durmuş Ali Çoban Anadolu Lisesi, Gungor Aslan Anatolian High School, Adile Mermerci Anatolian High School i Anafartalar Vocational and Technical Anatolian High School iz Turske nagrađen je prestižnom eTwinning nagradom Nacionalna oznaka kvalitete.
Projekt je proveden tijekom prošle školske godine u otežanim pandemijskim uvjetima zbog čega su učenici veliki dio zadataka obavljali od kuće, u online okružju. Projekt su koordinirale nastavnice Antonela Dragobratović i Vera Modrić, a u projektu su sudjelovali učenici drugih razreda.
Stanica izgleda kao stara i dobra poznata tema te se mnogi iznenade kada otkriju da su istraživanja stanice, osobito nasljedne tvari u njoj najprominentniji i najpropulzivniji dio znanosti. Zbog toga su ciljevi ovog projekta bili su povećati zanimanje učenika za prirodoslovlje, s naglaskom na biologiju stanice, molekularnu biologiju i biokemiju. Tijekom projekta učenici su u međunarodnim timovima proučavali slavna otkrića iz biologije stanica propitujući koncept stanice, njenih organela i njihovih zadaća. Interdisciplinarni pristup ovim temama učenicima je oogućio razviti novi cjeloviti pogleda na koncept stanice. Primjenom različitih metoda poučavanja (primjerice; studija slučaja, izrada digitalne umne mape, kreativno pisanje, modeliranje stanice, izrada digitalnog stripa i crtića, snimanja videa) potaknut je razvoj kritičkog i ''out of the box'' mišljenje kod učenika, a uporabom novih web 2.0 alata ojačane su i njihove IKT vještine.
Naši učenici su se tijekom projekta istaknuli svojom kreativnošću i vještinom rada u web 2.0 alatima. Za logo projekta bio je izabran rad učenice Petre Kljusurić.
Projekt je do sada predstavljen na različitim platformama i društvenim mrežama.