« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Ako promijenite način gledanja na stvari, stvari koje gledate se promijene.
W. Dyer
6. godinu zaredom u našoj je Gimnaziji jedna večer posebno posvećena matematici. Naime, Večer matematike održana je 7. prosinca 2018. godine u organizaciji Stručnog aktiva nastavnika matematike Gimnazije Metković i Hrvatskog matematičkog društva, a uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja i Instituta za razvoj i inovativnost mladih. Večer je započela filmom Math Error, koji su snimili učenici 3. c razreda, a koji na zabavan i duhovit način promovira matematiku. Bio je to ujedno i uvod u matematičku CSI radionicu čime su učenici imali priliku biti detektivi i spasiti svijet.
Učenicima su još bile na raspolaganju razne aktivnosti kojima se ukazivalo na skrivene vrijednosti matematike kojih često nismo ni svjesni. U skladu s modernim obrazovnim trendovima igrifikacija, integracija igara u nastavni proces, ima sve istaknutiju ulogu. Tako su naši učenici imali prilike igrati se i usput istraživati geometriju iglom i koncem, čačkalicama i plastelinom,…Rješavali su razne vizualne, logičke i 3D mozgalice, jačali pozitivnu međuovisnost, poticajnu interakciju, socijalne vještine i skupno procesiranje. Maštovitost, originalnost, dosjetljivost, zabava i poticanje timskog duha posebno su došli do izražaja u Escape Roomu koji su priredili učenici 2. c razreda.
Učenici STEM grupe Acervatio su pokazali eksperimente lebdeće vode i Tesline zavojnice. Demonstrirali su i način rada 3D printera i pripremili Kahoot kviz. Učenje matematike, aktivno i suradničko, uvelike je povezano s osobnim razvojem i ostalim vještinama. Suradnički se pristupilo i ekipnom natjecanju kojim je završena ovogodišnja Večer matematike, a koje je realizirano kombiniranjem klasičnog timskog rada i digitalnog alata Testmoz. Bila je to još jedna uspješna i ugodna večer bez predrasuda i mitova o matematici. Matematika se gledala iz jednog drugog kuta.