Za pristup e-Dnevniku potrebni su podaci iz AAI sustava (mail adresa i pripadajuća lozinka dodijeljena od ustanove). Navedeno možete dobiti kod administratora Škole
____________________________
Za pristup e-Dnevniku preko usluge e-Građani potrebno je prijaviti se koristeći jednu od prihvaćenih vjerodajnica.
« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Hrvatski jezik materinski je jezik većini učenika, jezik na kojemu uče učenici drugih naroda i nacionalnih manjina, jezik javne komunikacije i jezik u službenoj uporabi u Republici Hrvatskoj. Osposobljenost za komunikaciju na hrvatskome standardnom jeziku učenicima je polazište za učenje svih drugih nastavnih predmeta, stoga se predmet Hrvatski jezik poučava na svim odgojno-obrazovnim razinama i ciklusima. Učeći hrvatski jezik, učenici ovladavaju komunikacijskom jezičnom kompetencijom na svim djelatnim idiomima hrvatskoga jezika te stječu osnove čitalačke, medijske, informacijske i međukulturne pismenosti što je preduvjet osobnomu razvoju, uspješnom školovanju, cjeloživotnom učenju te kritičkom odnosu prema nizu pojava u društvenom i poslovnom životu.
CILJ
Svrha je učenja i poučavanja predmeta Hrvatski jezik osposobljavanje učenika za jasno, točno i prikladno sporazumijevanje hrvatskim standardnim jezikom. Učenicima se omogućuje primanje, razumijevanje, vrednovanje i stvaranje različitih govornih i pisanih tekstova svjesnom primjenom komunikacijskih strategija. Djetetu i mladoj osobi jezik je najčešće sredstvo samospoznaje i spoznaje svijeta koji ju okružuje, a vještine slušanja, govorenja, čitanja, pisanja i njihova međudjelovanja pridonose njezinoj osobnoj dobrobiti i omogućuju joj djelovanje u osobnim, društvenim, poslovnim, političkim i kulturnim prigodama.
Izvor: Nacionalni kurikulum nastavnog predmeta Hrvatski jezik; MZOS; veljača, 2016.