« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U španjolskoj školi IES El Parador u pokrajini Andaluziji, trenutno na grupnoj odlaznoj mobilnosti boravi devet učenika naše škole, koji su sudjelovali u čak četiri eTwinning projekata, za što su dobili nacionalne i Europske oznake kvalitete. Projekt ima naziv “Bioraznolikost, zeleno putovanje i lokalna proizvodnja hrane”, i u njemu učenici uspoređuju dvije škole regije u zemljama EU: našu regiju, u kojoj su španjolski učenici boravili u lipnju i onu u Andaluziji, na obali sredozemnog mora, pored grada Almerija, koja je jedina pustinjska regija u Europi!
Učenici na projektu jačaju svoje jezične vještine (svima je drugi strani jezik španjolski), multikulturalne (upoznaju običaje te svakodnevni život u školi i regiji Almerije), socijalne vještine (rade u timu i imaju iskustvo putovanja u maloj grupi), te digitalne vještine (izvijestit će o aktivnostima i prikazati nam ishode učenja u raznim digitalnim alatima).
Učenici su u prvih par dana sudjelovali u obilasku grada Almerija, posjetili su park prirode vulkanskog porijekla “Cabo del Gata”, te sudjelovali u vodenim sportovima. Išli su i na radionicu u staklenik u kojem se hrana uzgaja metodom hidroponike. U drugom dijelu tjedna čekaju ih još posjet Granadi, te razne druge aktivnosti u školi, kao što je i pokus utvrđivanja prisutnosti plastike u moru i u pijesku, te radionice i diskusije, rješavanje problema i razvijanje kritičkog mišljenja za bolje ostvarivanje ciljeva EU.
Mirela Hrubi, prof.