« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
PRAVILNIK O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PLAN ZAPOŠLJAVANJA
BEZ ZASNIVANJA
RADNOG ODNOSA
OBRAZAC ZA ISHOĐENJE
DUPLIKATA SVJEDODŽBI
(donijeti ispunjen u tajništvo škole)
ODLUKA O IZMJENI VRIJEDNOSTI I VALUTE PLAĆANJA IZRADE DUPLIKATA SVJEDODŽBI I POTVRDA O ŠKOLOVANJU
Plan klasifikacijskih oznaka za 2024. godinu.
Erasmus+ projekt 'Projektna nastava i učenje'
Nastavnice županjske Gimnazije - Sanja Slijepčević Tkalac i Marija Troha Holmik - sudjelovale su u okviru Erasmus+ KA1 projekta 'Projektna nastava i učenje' na strukturiranom tečaju 'Project based learning' u organizaciji Europass Teacher Academy u Valenciji, u Španjolskoj, od 18. do 23. studenog 2024.
Cilj sudjelovanja na tečaju je usavršavanje pedagoških vještina te usvajanje metode podučavanja putem projektnoga učenja što bi nastavu trebalo učiniti kreativnijom i dinamičnijom. Ovakav tip učenja dovodi do povećanja motivacije i aktivnosti učenika što rezultira njihovim boljim postignućima te kreiranjem projekta iz STEM područja.
Tečaj je proveden u grupi od 15 sudionika iz Estonije, Litve, Njemačke, Nizozemske, Švedske, Danske, Portugala i Hrvatske. Glavni ciljevi tečaja iz perspektive učenika su slijedeći: poticanje istraživačkog rada, suradničkog učenja, razvijanje kritičkog razmišljanja, činjenično znanje i vještine povezati s konkretnim problemom, potrebama i izazovima, dugoročni utjecaj na učenički uspjeh i postignuća izvan učionice, poboljšani stavovi prema učenju, dok su ciljevi tečaja iz perspektive nastavnika: kreirati aktivnosti za učenje, motivirati učenike, ostvariti efikasnu suradnju, pokazati učenicima primjenjivost školskih tema i aktivnosti, razviti vještine rješavanja problema, ishode kurikuluma uključiti u projektnu nastavu, biti dobar mentor učenicima - koji potiče kritičko promišljanje, autonomiju i suradnju, upoznati se s alatima i strategijama važnim za razvijanje učeničkih kompetencija, kreirati konkretan, primjenjiv i efikasan nastavni sat/sate koristeći metodu projektnog učenja za određenu temu.
Nakon sudjelovanja na stručnom usavršavanju u inozemstvu, obveza je svih sudionika mobilnosti provedba što većeg broja diseminacijskih aktivnosti. Rezultati strukturiranog tečaja mobilnosti nastavnika integrirat će se u rad škole u sljedećim oblicima: nastava otvorenog tipa, primjena minimalno jednog ishoda koji su sudionici ostvarili na tečaju kod svih nastavnika STEM predmeta te izrada pisanog materijala u obliku metodičkog priručnika o integraciji projektne nastave u godišnje kurikulume.
Sudionici strukturiranog tečaja, iako zaokupljeni raznim zadacima, stigli su i uživati u kulturnoj, povijesnoj, gastronomskoj i svakoj drugoj ljepoti Valencije.