« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI
Na temelju članka 18. stavka 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 90/11, 83/13 i 143/13) te članka 40. Statuta OGŠ Jakova Gotovca Sinj, Školski odbor OGŠ Jakova Gotovca Sinj na svojoj sjednici održanoj dana 25.03.2015. godine donosi
PRAVILNIK
O PROVEDBI POSTUPAKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI
Članak 1.
U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava, ovim se Pravilnikom uređuje postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu robe, radova i usluga, procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna za nabavu roba i usluga, odnosno 500.000,00 kuna za nabavu radova (u daljnjem tekstu: nabava bagatelne vrijednosti) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave.
U provedbi postupaka nabave robe, radova i usluga osim ovog Pravilnika, obvezno je primjenjivati i druge važeće zakonske i podzakonske akte, kao i interne akte, a koji se odnose na pojedini predmet nabave u smislu posebnih zakona ( Zakona o obveznim odnosima, Zakona o prostornom uređenju i gradnji i dr.)
Članak 2.
Procijenjena vrijednost nabave je vrijednost izražena bez PDV-a.
Pri izračunu procijenjene vrijednosti nabave mora se uzeti u obzir ukupna vrijednost nabave koja uključuje sve opcije i moguća obnavljanja ugovora ili višekratno izdavanje narudžbenica.
Članak 3.
Nabava iz članka 1. ovoga Pravilnika dijeli se na nabave prema vrijednosti na nabavu čiji je iznos:
Članak 4.
Postupci nabave bagatelne vrijednosti moraju biti usklađeni sa Planom nabave naručitelja, osim iznimno predmeta nabave procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 kuna.
Članak 5.
O sukobu interesa na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Članak 6.
Nabava radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 kuna provodi se izdavanjem narudžbenice i/ili ugovora jednom gospodarskom subjektu po vlastitom izboru ili prihvaćanjem dane ponude.
Narudžbenica i/ili ugovor u pravilu sadrži podatke o:
te potpis i pečat ovlaštene osobe.
Ovisno o predmetu nabave, narudžbenica i/ili ugovor mogu sadržavati podatke o jamstvu za izvršenje predmeta nabave i ugovornoj kazni.
Narudžbenica se popunjava minimalno u dva primjerka od kojih jedan ide dobavljaču, a jedan se odlaže uz račun izdan na temelju narudžbenice.
Narudžbenicu i ugovor potpisuje ravnatelj.
O izdanim narudžbenicama i ugovorima vodi se evidencija.
Članak 7.
Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna do 70.000,00 kuna, odgovorna osoba naručitelja provodi pozivom na dostavu ponuda od najmanje tri gospodarska subjekta po vlastitom izboru, a može i manje ukoliko se tri ne mogu osigurati.
Poziv na dostavu ponuda upućuje se istovremeno na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom).
Poziv na dostavu ponuda u pravilu sadrži: naziv javnog naručitelja, opis predmeta nabave, procijenjenu vrijednost nabave, podatke o obveznom sadržaju ponude, rok i način dostave ponude, uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti (ako se traži), kriterij za odabir ponude, kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti duži od 8 dana od dana upućivanja poziva.
Za odabir ponude je dovoljna jedna pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.
Otvaranje ponuda nije javno, te se nakon otvaranja ponuda donosi Odluka o odabiru najpovoljnije ponude.
Rok za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude ili odluke o poništenju postupka ove bagatelne nabave iznosi pet dana od dana otvaranja ponuda.
Istekom roka od pet dana od slanja Odluke o odabiru najpovoljnije ponude , stječu se uvjeti za sklapanje ugovora o nabavi.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje jednom gospodarskom subjektu, u slučajevima:
Članak 8.
Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna do 200.000,00 kuna za nabavu roba i usluga odnosno do 500.000,00 kuna radove, naručitelj započinje danom donošenja Odluke o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti, koju donosi odgovorna osoba naručitelja.
Odluka iz stavka 1. ovoga članka sadrži podatke o: naručitelju, predmetu nabave, procijenjenoj vrijednosti nabave, podatke o povjerenstvu za provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti te o broju ponuditelja kojima se dostavlja poziv za ponudu.
Pozivom na dostavu ponuda upućuje se gospodarskim subjektima po vlastitom izboru, a njihov broj ne smije biti manji od tri.
Ovisno o prirodi predmeta nabave o kojoj se radi, uključujući i razinu tržišnog natjecanja u tom području, broj gospodarskih subjekata može biti manji od tri.
Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom).
Istodobno s pozivom za dostavu ponuda naručitelj može poziv za dostavu ponuda objaviti na svojim internetskim stranicama.
Poziv na dostavu ponuda u pravilu sadrži: naziv javnog naručitelja, opis predmeta nabave i tehničke specifikacije, procijenjenu vrijednost nabave, uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti (ako se traži), kriterij za odabir ponude, rok za dostavu ponude (datum i vrijeme), način dostavljanja ponuda, adresu na koje se ponude dostavljaju, kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 10 dana od dana upućivanja odnosno objavljivanja poziva za dostavu ponuda.
Naručitelj u pozivu za dostavu ponuda može od gospodarskih subjekata tražiti jamstvo za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku i jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti za otklanjanje štete koja može nastati u vezi s obavljanjem određene djelatnosti sukladno Zakonu o javnoj nabavi.
Za odabir ponude je dovoljna jedna pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje jednom gospodarskom subjektu, u slučajevima:
Poziv na dostavu ponuda koji se upućuje najmanje jednom gospodarskom subjektu u iznimnim slučajevima iz prethodnog stavka ovoga članka ne objavljuje se na internetskim stranicama naručitelja.
Otvaranje ponuda nije javno.
Ponude otvaraju najmanje tri ovlaštena predstavnika naručitelja, koje imenuje ravnatelj internom odlukom.
Ovlašteni predstavnici naručitelja pregledavaju ponude u roku od tri dana od isteka roka za dostavu ponuda i o tome sastavljaju zapisnik.
U slučaju odbijanja ponuda odgovarajuće se primjenjuje odredbe Zakona o javnoj nabavi. Ovlašteni predstavnici naručitelja pregledavaju i ocjenjuju ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz poziva na dostavu ponuda.
Odgovorna osoba naručitelja na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude ponuditelja s kojim će se sklopiti ugovor o nabavi, a koja se temelji na kriteriju za odabir ponude.
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude obvezno sadrži:
Rok za donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude ili odluke o poništenju postupka bagatelne nabave iznosi 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda, te se ista dostavlja svim ponuditeljima.
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude odnosno odluka o poništenju postupka bagatelne nabave obvezno se dostavlja svakom ponuditelju na dokaziv način (dostavnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom).
Istekom roka od pet dana od slanja Odluke o odabiru najpovoljnije ponude, stječu se uvjeti za sklapanje ugovora o nabavi.
Članak 9.
Za nabave bagatelne vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna, naručitelj može u pozivu za dostavu ponuda odrediti razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja uz shodnu primjenu članka 67. do članka 73. Zakona o javnoj nabavi, te u tom slučaju svi dokumenti koje naručitelj traži ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Članak 10.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.
Ukoliko je kriterij odabira ekonomski najpovoljnija ponuda osim kriterija cijene mogu se koristiti i npr. kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke i rok isporuke ili rok izvršenja i dr. te je u zapisniku o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda potrebno obrazložiti izabranu ponudu.
Članak 11.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.
KLASA: 012-03/15-02/03
URBROJ: 2175-22/04-15-1
Sinj, 25.03.2015. godine
Predsjednica Školskog odbora:
Majda Krolo, prof.
Ovaj Pravilnik o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti u OGŠ Jakova Gotovca, Sinj objavljen je na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole dana 26.03.2015. godine.
Ravnateljica:
Dobrila Veršić, prof.
Upisi u pripremnu glazbenu školu i srednju glazbenu školu