Povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige i promicanja kulture čitanja u školskoj je knjižnici započelo provođenje projekta „Čita(j)mo naglas, čita(j)mo zajedno“ u kojem sudjeluju učenici 4. razreda matične i područnih škola. Voditeljica projekta je školska knjižničarka uz podršku učiteljica Tamare Šalković, Tihane Smrekar, Danice Vlaisavljević i Romine Topolovec. Za njegovo provođenje odabrani su lektirni naslovi poznate hrvatske književnice kojim se potiče kvalitetno učenje i čitalačka pismenost radi stjecanja znanja za aktivno sudjelovanje učenika u društvu (uključivost). Čitanje naglas u kojem sudjeluju svi učenici izmjenjuje se različitim aktivnostima s ciljem razumijevanja pročitanog, razvijanja kritičkog mišljenja, poticanja mašte i kreativnosti učenika te bogaćenja njihova rječnika. Upoznavanjem i korištenjem izvora znanja u tiskanom i digitalnom obliku koji sadrže informacije o književnici, njenim djelima, inspiraciji i nepoznatim riječima pronalaze informacije koje potom uspoređuju, vrednuju i primjenjuju. Radom na tekstu, izražavanjem vlastitih spoznajnih i osjećajnih doživljaja, povezivanjem s osobnim iskustvima, razmjenjivanjem mišljenja s drugim učenicima, kreativnim pisanjem, uspoređivanjem teksta i istoimenog crtanog filma te sudjelovanjem u online kvizu učenici razvijaju suradničke odnose, komunikacijske i socijalne vještine te time ojačavaju i mentalno zdravlje.